مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف در فضای مجازی خبر داد.

حجت الله آریایی نیا مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت حضوری به منظور حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال این ویروس، برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای مجازی در دستورکار قرار گرفت.

او در تشریح برگزاری این دوره‌ها و آموزش‌ها بیان داشت: دوره آموزشی بازاریابی در گردشگری ویژه دفاتر خدمات مسافرتی، دوره آموزشی سخنوری و فن بیان ویژه راهنمایان تور، دوره آموزشی مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری ویژه هتل‌ها و مراکز پذیرایی و اقامتگاه‌های سنتی پذیرایی بین راهی و رستوران‌ها و دوره آموزشی آشنایی با گردشگری سلامت ویژه نیروی انسانی مرتبط با گردشگر و صنعت گردشگری در جوامع محلی برگزار خواهد شد.

آریایی نیا اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی مجازی می‌توانند اطلاعات شخصی خود شامل؛ نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر و همچنین تعیین دوره آموزشی را به شماره واتساپ ۰۹۰۱۴۵۰۲۳۹۵ ارسال نمایند.

با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شیوه بیش از پیش از آن، همه کلاس‌های مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی تعطیل شد و در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.