فولکس‌ واگن شارژرهای خانگی جدید برای اتومبیل‌های خود را معرفی کرد

شرکت فولکس شارژرهای والباکس را برای اتومبیل الکتریکی ID.3 معرفی کرد و از مدل‌های مختلف آن پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیراً شرکت فولکس واگن اقدام به ساخت دستگاه‌های شارژ خانگی کرده است چرا که این مجموعه سعی دارد یک خانواده جدید از اتومبیل‌های الکتریکی را به بازار جهانی خودرو معرفی کند.

اطلاعات تکمیلی از اقدامات اخیر شرکت فولکس واگن برای توسعه فناوری اتومبیل‌های الکتریکی

خودروی ID.3 اولین اتومبیل شرکت فولکس‌واگن است که قرار شده از نام ID بهره‌مند شود. این شرکت تصمیم دارد خودروی مذکور را تنها در کشور‌های اروپایی به فروش برساند. کسانی که خودروی ID.3 را رزرو کردند می‌توانند از تاریخ ۱۷ ژوئن خرید این دستگاه را آغاز کنند. گفتنی است که شرکت سازنده این هفته اعلام کرد فروش تحویل خودرو از اوایل سپتامبر آغاز خواهد شد.

به دنبال این مسائل شرکت فولکس واگن شارژر‌های خانگی خود را برای هشت کشور اروپایی در دسترس قرار داده. این شارژر‌ها که Wallbox نام دارند قرار است در سه مدل مختلف با قیمت‌های ۳۹۹، ۵۹۹ و ۸۴۹ یورویی به فروش برسند. لازم به ذکر است که قیمت‌های اعلام شده شامل هزینه نصب دستگاه نمی‌شوند. تمامی شارژر‌های معرفی شده ظرفیت شارژ ۱۱ کیلوواتی دارند که با کابل شارژ Type 2 عرضه می‌شوند. برای شروع تنها مدل اولیه و ارزان‌ترین نمونه این دستگاه‌ها به فروش می‌رسد. مدل پیشرفته‌تر اواخر سال جاری به بازار جهانی عرضه می‌شود.

فولکس‌ واگن شارژرهای خانگی جدید برای اتومبیل‌های خود را معرفی کرد

گفته می‌شود مدل‌های پیشرفته‌تر والباکس قابلیت‌های فناوری جدیدی را در خود جای می‌دهند که تا حدی با سرویس اتومبیل‌های شرکت تسلا همخوانی شباهت دارد. این شارژر‌ها همچنین امکان اتصال کاربر با گوشی همراه را می‌دهند و افراد می‌توانند به این طریق شرایط شارژ دستگاه را تحت نظر داشته باشند. شایان ذکر است شرکت فولکس واگن سعی دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ بیش از ۱ میلیون اتومبیل الکتریکی را به بازار جهانی عرضه کند. همچنین در حالی که مدل معرفی شده ID.3 تنها قرار است در اروپا به فروش برسد، شرکت فولکس واگن سعی دارد مابقی اتومبیل‌های سری ID را برای کشور‌های دیگر نیز عرضه کند تا بتواند سریع‌تر هدف خود را عملی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار