تسلا اتومبیل‌های خاص برای تونل‌های شرکت TBC را تولید خواهد کرد

ایلان ماسک سعی دارد برای تکمیل پروژه شرکت تونل‌سازی خود از اتومبیل‌های تسلا استفاده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات به دست آمده ایلان ماسک در حال همکاری با یک مجموعه توسعه دهنده فرودگاه است و در نظر دارد پروژه‌ای متفاوت را در این قرارداد پیش ببرد.

طبق این اطلاعات ایلان ماسک قصد دارد برای توسعه شرکت The Boring Company یا همان TBC اقدامات جدیدی را پیش بگیرد که شامل یک اتومبیل پرسرعت مخصوص نیز می‌شود. گفتنی است شرکت TBC یک مجموعه برای ایجاد مسیر‌های حمل و نقل سریع است که در سال ۲۰۱۶ توسط ایلان ماسک بنیان‌گذاری شد. شرکت مذکور شامل تونل‌های بسیاری می‌شود که قرار است با اتومبیل‌های مخصوص افراد را از محلی به مکانی دیگر انتقال دهند.

اطلاعات تکمیلی از اقدامات ایلان ماسک برای توسعه پروژه‌های شرکت The Boring Company

هفته گذشته مسئولان سازمان راه و شهرسازی سن برناردینو اظهار داشتند که شرکت TBC توانسته تونلی را از فرودگاه اونتاریو تا منطقه رنچو کوکامونگا بکشد. این شرکت در تلاش است تا مسافران خود را در اتومبیل‌های مخصوص با سرعت ۱۲۷ مایل بر ساعت به محل مورد نظر انتقال دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده طول تونل تأسیس شده ۲.۸ مایل است. اخیراً نیز اعلام شه که ایلان ماسک در نظر دارد تا برای ساخت اتومبیل‌های موجود در تونل از شرکت خود یعنی تسلا استفاده کند.

تسلا اتومبیل‌های خاص برای تونل‌های شرکت TBC را تولید خواهد کرد

طبق این اطلاعات شرکت اتومبیل‌سازی مذکور در حال ساخت ون‌های ۱۲ نفره است و قرار شده پس از پایان پروژه روزانه ۱۲۰۰ نفر توسط خودرو‌های ساخته شده از خدمات مورد نظر استفاده کنند. این پروژه ۶۰ میلیون دلاری برای تولید ون‌ها تنها برای شرکت TBC در نظر گرفته شده و ایلان ماسک این اتومبیل‌های جا دار را با عنوان Electrek یاد کرده است.

گفتنی است که شرکت تسلا همواره صحبت‌هایی درباره تولید این خودرو‌ها را به زبان نیاورده است. همچنین شایان ذکر است مجموعه TBC موفق شده تا تونلی را با گنجایشی مشابه به نمونه قبلی در لاس‌وگاس بسازد. ایلان ماسک در نظر دارد تونل‌های خود را در شهرهای مختلف پیاده‌سازی کرده و سرعت تغییر محل افراد از مکانی به محل دیگر را به حداقل برساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.