پوشش مراسم رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ شرکت سونی

شرکت سونی شب گذشته تصمیم گرفت، در کنار معرفی بازی‌های جدید برای PS5 طی مراسم Future of Gaming، پرده از طراحی کنسول خود بردارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران کنسول جدید شرکت سونی مدت زمان زیادی را منتظر بودند تا این مجموعه پرده از طراحی PlayStation 5 بردارد و حالا سرانجام این انتظار‌ها به پایان رسیده است.

کنسول جذاب سیاه سفید با خطوط آبی شب گذشته در لحظات پایانی مراسم PS5 Future of Gaming به نمایش گذاشته شد. همچنین این مراسم از بازی‌های مورد انتظار و محبوبی مانند Spider-Man، Horizon و Hitman رونمایی کرد.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد


اطلاعات تکمیلی از طراحی شگفت‌آور کنسول پلی استیشن ۵

شرکت سونی توانسته در طراحی کنسول جدید خود از رقیب خود، مایکروسافت، پیشی بگیرد و شکل مورد پسندتری را در اختیار طرفداران دنیای بازی قرار دهد. هر دو کنسول نسل جدید به حالت ایستاده نمایش داده شدند که البته شرکت سونی پایه‌ای دایره‌ای شکل برای دستگاه خود تهیه کرده تا کاربران در صورت تمایل این کنسول را در حالت افقی قرار دهند.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد

پوشش مراسم رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 شرکت سونی

همچنین سونی از دو نسخه کنسول پلی استیشن ۵ پرده‌برداری کرد. نمونه ابتدایی همانند تمامی کنسول‌ها قابلیت پشتیبانی از بازی‌های فیزیکی را دارد، اما مورد دومی تنها برای اشخاصی است که ترجیح می‌دهند عناوین محبوب خود را به صورت دیجیتالی تهیه کنند. طراحی هر دو دستگاه فوق‌العاده است، اما نمونه دیجیتالی از ظرافت بیشتری بهره‌مند می‌شود.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد

پوشش مراسم رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 شرکت سونی

شرکت سونی همچنین تصمیم داشته تا تجهیزات جانبی زیادی را برای کنسول نسل جدید خود فراهم کند که شامل دستگاه شارژ کنترلر بازی، دوربین جدید HD، کنترل دستگاه و یک هدست بی‌سم سه بعدی می‌شوند. گفتنی است که شرکت سونی عناوین مورد انتظار کاربران را پیش از نمایش کنسول پلی استیشن ۵ به کاربران معرفی کرد و سعی داشت با نشان دادن سرنخ‌های کوچک ذهن تماشاگران را برای رونمایی از کنسول زیبای خود آماده سازد.


عناوین مورد انتظار برای رونمایی در مراسم Future of Gaming پلی استیشن ۵ پس از یک هفته تأخیر سرانجام معرفی شدند و اشتیاق طرفداران را برانگیختند. بازی‌های مورد انتظار زیادی در این گردهمایی آنلاین به نمایش گذاشته شد که در ادامه اطلاعات آن‌ها قرار داده شده است.

عنوان Grand Theft Auto 5 برای پلی استیشن ۵

شرکت راک‌استار در سال‌های اخیر توانسته موفقیت بسیاری را به خاطر عرضه عنوان GTA V کسب کند و حالا این مجموعه تلاش دارد بازی خود را برای نسل آینده کنسول‌های بازی نیز عرضه کند. نسخه عرضه شده GTA V بر روی کنسول‌های نسل جدید قرار است از قابلیت‌های بیشتر و به‌روزرسانی‌های جدید برخوردار باشد. این عنوان در سال ۲۰۲۱ به صورت رایگان برای تمامی دارندگان کنسول PlayStation 5 عرضه خواهد شد.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد


نسخه دوم بازی Spider-Man

پلی استیشن به همراه شرکت Insomaniac نسخه جدید عنوان محبوب Spider-man را معرفی کردند. این بازی که Spider-man: Miles Morales نام دارد قرار شده تا در تعطیلات تابستانی ۲۰۲۰ برای کنسول PS5 عرضه شود. عنوان انحصاری مرد عنکبوتی این بار بر روی داستان شخصیت مایلز تمرکز دارد که در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. اطلاعات زیادی از نسخه جدید مرد عنکبوتی در دسترس نیست، اما شایعات گذشته حاکی از آن بود که جدیدترین بازی Spider-Man قرار است از یک سیستم پرتاب تار پیچیده و مبارزات متفاوت بهره‌مند شود.


بازی مسابقه‌ای جذاب Gran Turismo 7

عنوان Gran Turismo 7 که توسط شرکت Polyphony Digital ساخته شده است شب گذشته در مراسم سونی به نمایش در آمد. متأسفانه تاریخ دقیقی برای زمان عرضه این عنوان مطرح نشد، اما تصاویری از محیط بازی و کیفیت خارق‌العاده آن با مخاطبین به اشتراک گذاشته شد. ویدئوی منتشر شده برای معرفی بازی نمایانگر کیفیت بالای طراحی خودرو‌ها و توجه بالا به جزئیات ساخت آن‌ها بود. این عنوان واقع‌گرایانه شامل حالت تک‌نفره می‌شود و از ارتقای کیفیت نسبت به نسخه‌های قبلی خود برخوردار است.


عنوان Ratchet & Clank: Rift Apart

یک نسخه جدید از بازی خاطره‌انگیز Ratchet & Clank در دست توسعه است و به نظر می‌آید این بار شخصیت‌های بازی در دنیایی هستند که می‌توانند بعدهای آن را تغییر دهند و در آن نقل مکان کنند. این دنیای جدید همچنین شامل دایناسورها و شهرهای زمان آینده می‌شود که با طراحی زیبایی در بازی قرار داده شده‌اند. بازی مذکور ماجراجویی‌های زیادی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و دنیای بزرگی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.


بازی مرموز Project Athia

شرکت Square Enix و Luminous Productions عنوانی را با کمک یکدیگر تولید کرده و نام آن را Project Athia گذاشتند. این بازی که محیط متفاوتی نسبت به بازی‌های دیگر را به خود اختصاص می‌دهد شامل موجوداتی مانند گرگ‌نما است و قرار شده به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شود.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد


دنیای ربات‌ها از دید یک گربه در بازی Stray

شرکت Annapurna Interactive عنوانی ساخته که نمایانگر دنیایی است که دیگر انسان‌ها در آن جایی ندارند و تنها ربات‌ها توانسته‌اند به زندگی خود ادامه دهند. با این حال گربه‌ها به نحوی موفق شدند تا زندگی خود را نجات دهند و در جمع ربات‌ها زندگی کنند. این عنوان متفاوت قرار است در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی بازی عرضه شود.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد


عنوان جدید Returnals

شرکت سونی یک سبک جدیدی از عناوین را در مراسم شب گذشته خود به نمایش درآورد که شامل محصول شرکت Housemarque نیز می‌شد. این بازی که Returnals نام دارد نمایانگر تجربه تصادف فضایی شخصیت اصلی داستان در سیاره دیگر بود. این شخص پس از تصادف تمامی زندگی جدید خود را چندین بار تجربه می‌کند، اما هر بار تکرار این لحظات، از جمله مرگ وی، با تغییرات سیاره مورد نظر مواجه است.


عنوان Sackboy: A Big Adventure

بازی جدید شرکت Sumo Digital آخرین نسخه از عناوین محبوب LittleBigPlanet است که شامل ماجراجویی‌های جذاب و دوست‌داشتنی می‌شود. این عنوان قالبی سه بعدی را به خود گرفته و دیگر مانند سه نسخه پیشین تجربه دنیای دو بعدی به کاربران نمی‌دهد.


بازی Destruction Allstars

شرکت Lucid Games عنوان ترکیبی از ورزش و مبارزات را به نمایش گذاشت که Destruction Allstars نام دارد. در این بازی کاربران می‌توانند با استفاده از خودرو‌های خاص یک دیگر را شکست دهند و یا با پای پیاده در پیست اتومبیل‌رانی با هم مبارزه کنند.

کنسول PS5 به همراه بازی‌هایش معرفی شد


نسخه جدید بازی پرطرفدار Hitman

جدیدترین نسخه بازی هیتمن، Hitman 3، در مراسم شرکت سونی به نمایش درآمد. این عنوان با نشان دادن تریلری از قابلیت‌های جدید و فعالیت‌های مأمور ۴۷ به مخاطبین معرفی شد. عنوان جدید و محبوب Hitman 3 قرار است در ماه ژانویه سال آینده به بازار جهانی بازی بپیوندد.


عنوان هیجان‌انگیز Resident Evil 8: Village

بازی Resident Evil 8: Village نیز مانند عناوین مورد انتظار دیگر در مراسم پلی استیشن به نمایش درآمد. تریلر این بازی با نمایی از یک جنگل، حیوانات عجیب و یک خانم در حال خواندن افسانه آغاز شد. این عنوان قرار است به صورت اول شخص همانند بازی Resident Evil 7 باشد و جوی ترسناک را به خود اختصاص دهد. این بازی که شامل گرگ‌نما‌ها نیز می‌شود در سال ۲۰۲۱ برای مخاطبین عرضه خواهد شد.


نسخه دوم بازی Horizon

دومین نسخه از عنوان Horizon با نام Forbidden West شب گذشته به نمایش درآمد. شخصیت اصلی این داستان با عنوان قبلی تفاوتی نکرده و حالا محیط بازی از ارتقای کیفیتی بسیاری برخوردار است. ماجرای بازی حول محور تأثیرات نوعی بیماری بر محیط زیست و جانوران است و شخصیت اصلی بازی تلاش دارد پیش از آن که دیر شود دلایل شیوع بیماری را کشف کند. این بازی همچنین به کاربران امکان جست‌وجو زیر سطح آب را نیز می‌دهد.


از دیگر بازی‌هایی که در مراسم Future of Gaming  شرکت سونی به نمایش در آمدند می‌توان به عناوین زیر اشا‌ره کرد:

  • Kena: Bridge of Spirits
  • Goodbye Volcano High
  • Oddworld: Soulstorm
  • Ghostwire: Tokyo
  • Jett: The Far Shore
  • Godfall
  • Solar Ash
  • Astro's Playroom
  • Little Devil Inside
  • Bugsnax
  • Demon's Souls
  • Deathloop
  • Pragmata
  • NBA 2K21

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی میرمیناچی
۰۸:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
من که مشکلی ندارم چون من pc دارم و زمانی که این بازی ها برای کنسول میان، قطعا بعدش برایه pc. میان، منم تمام این بازی ها رو با قیمت خیلی پایین می تونم از دیجیکالا بخرم، بنظرم ps5 ارزش نداره، چون من خودم کامپیوتری دارم که الان قیمتش چند برابر ps5،کارت گرافیک کامپیوترم رو کنسول ps5 هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۲:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
زندگی ما که با حسرت گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
ما هم فقط میتونیم از پشت ویترین نگاشون کنیم، من هنوز ps4 رو پشت ویترین نگاه می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
من که پولشو ندارم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۳:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
یه امریکایی با حقوق دو هفته اش میتونه بخره یه ایرانی با حقوق شش ماهش. یه کویتی با پول توجیبیش میتونه بخره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
پلی وانم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
واسه ما توی ایران پول خون یه ادمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
واسه ما حسرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
با توجه به قیمت دلار بالای 12 13 میلیون میفته حالا بگزریم از بازیاش که با خرید 2 یا 3 تا بازی پول یه دستگاه دیگرو هم عملا میدیم :)))
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
به لطف تدبیر اینم نمیتونیم بخریم... مراسم رونمایی گذاشتن چه معنی داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
کلا کنسول خونگی شد برای بچه خیلی پولدارا
خودش به تنهایی بدون متعلقاتش احتمالا ده میلیون میشه
هر بازی یک میلیون تا سه میلیون
اینترنت عالی و نامحدود هم که هزینه اضافه بر اون
مثل اپل و گوشی های پرچم دار موبایل
زیر پانزده میلیون نیستند و امکان خریدش فقط مال پولداراست
ما که حقوقمون چهارو هشصده، و مجردیم، خیلی خیلی نادون باید باشیم که پولومونو بدیم برای بازی و گوشی...
Germany
hamid
۱۸:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
با این قیمت دلار که بعید میدونم بشه خرید
تا اذرماه دلار شده 25 تومن دیگه تو خوابم نمیشه دید
حیف که ارزش پولمون به فنا رفته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
باحاله
ولی طراحیش ای کاش مشکی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
ای چه فایده که نمیتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
دورد بر سونی بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
خوش بحال خارجیا
Germany
محمد امین
۱۵:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
یه چیز دیگه به چیز هایی که نمیتونستیم بخریم اضافه شد خداکنه قیمت این رو گرون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
هم قیمت یک پراید سابق میشه حداقل
Iran (Islamic Republic of)
اقایX
۱۸:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
کجایی داداش قیمتش بالای10میلیونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
منم میخواستم همینا بنویسم. تو گروها تلگرامی پخش شده این جمله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
داداش PS4 pro 9تومنه چه برسه به این ارزونترین بازیش 400 تومنه!!
آخرین اخبار