جزئیات مراسم‌ دنیای بازی در ماه‌های ژوئن و جولای پس از لغو E3

شرکت‌کنندگان در مراسم E3 تصمیم گرفتند با برگزاری مراسم ویژه خود در ماه‌های ژوئن و جولای کاربران را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانند بسیاری از مراسم‌ مهم دنیای فناوری که قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود، گردهمایی E3 نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. این اولین بار پس از ۲۰ سال است که E3 در ماه ژوئن برگزار نمی‌شود، با این حال همچنان مراسم بسیاری از دنیای بازی و فناوری باقی مانده که قرار است به زودی از طریق سرویس‌های آنلاین به نمایش درآید.

اطلاعات تکمیلی از جزئیات زمان برگزاری نمایشگاه‌های دنیای بازی و فناوری

با توجه به آن که تمامی مراسم امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود، کاربران دیگر نگران رسیدن به محل برگزاری همایش‌ها نخواهند بود و می‌توانند به راحتی از خانه به تماشای گردهمایی‌های آنلاین بپردازند. با این حال برخی از مراسم مورد نظر مانند رونمایی از World of Warcraft: Shadowlands مدتی به تعویق افتاده‌اند. از آن‌جایی که مدیران مراسم E3 تصمیم گرفتند تا گردهمایی آنلاینی را تشکیل ندهند، بسیاری از بازی‌سازان برنامه‌های خود را برای نمایش فعالیت‌های اخیر تنظیم و مراسمی را مشخص کردند. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، یوبیسافت، limited Run Games و Devolver Digital از جمله مجموعه‌هایی هستند که به صورت جداگانه مراسمی را برای خود ترتیب داده‌اند.

جزئیات مراسم‌های دنیای بازی پس از لغو E3

برای مثال شرکت مایکروسافت اعلام کرد که به صورت ماهیانه اطلاعاتی را از کنسول جدید خود تحت عنوان Xbox 20/20 به نمایش خواهد گذاشت. در مقابل شرکت یوبیسافت مراسم Ubisoft Forward را در تاریخ دوازده جولای برگزار خواهد کرد. همچنین شرکت سونی سرانجام تصمیم گرفت در ژوئن اطلاعات مهمی را از عناوین کنسول جدید خود با کاربران در میان بگذارد و به صبر آن‌ها خاتمه دهد.

همچنین ممکن است در مراسم شرکت سونی اطلاعات و یا تصاویری از کنسول پلی استیشن ۵ نمایش داده شود. ماه ژوئن در ادامه میزبان مراسم شرکت Electronic Arts نیز خواهد بود. در مجموع تاریخ نمایش مراسم شرکت‌های مختلف به شرح ذیل است:

دوازدهم ژوئن

  • PC Gaming Show
  • Future Games Show
  • Guerrilla Collective Live

شانزده ژوئن

  • Steam Summer Game Festival

هجده ژوئن

  • EA Play Live 2020

دوازده جولای

  • Ubisoft Forward

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار