فیفا ۲۰ و Gears 5 به جمع حامیان جنبش ضد نژادپرستی پیوستند

بازی‌های فیفا ۲۰ و Gears 5 با انتشار متنی حمایتی در محیط بازی، پشتیبانی خود را از رنگین‌پوست‌های دنیا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربرانی که امروز وارد سیستم آنلاین بازی‌های فیفا ۲۰ و Gears 5 شدند شاهد پیام خوش‌آمد گویی در قالب حمایت از ارزش زندگی رنگین‌پوست‌ها بودند. پیام بازی فیفا در مراحل اولیه آغاز بازی نمایان می‌شود در حالی که گفته‌های عنوان Gears 5 در قسمت اخبار بازی قابل مشاهده هستند.

اطلاعات تکمیلی از حمایت عناوین فیفا ۲۰ و Gears 5 از زندگی رنگین‌پوست‌ها

پیام نمایان شده از سوی بازی فیفا چنین آمده است: «سیستم نژادپرستی عمیق و ریشه‌دار در کشور آمریکا بر علیه رنگین‌پوست‌ها غیرقابل قبول است. نژادپرستی نباید از سوی افراد و یا سازمان‌ها در جامعه ما وجود داشته باشد. ما در کنار تمامی شهروندان آفریقایی آمریکایی، خانواده، دوستان، همکاران و همفکران خواهیم ایستاد تا با نژادپرستی و بی‌عدالتی مبارزه کنیم». شرکت EA همچنین لباس‌هایی با طرح No Room for Racism (جایی برای نژادپرستی وجود ندارد) را در اختیار تیم‌های بخش Ultimate بازی خود قرار می‌دهد.

فیفا 20 و Gears 5 به جمع حامیان جنبش زد نژادپرستی پیوستند

این لباس‌ها که برگرفته از نمونه‌های واقعی عرضه شده در فصل گذشته لیگ انگلیس هستند شامل شرت ورزشی مشکی و لباس‌های دو رنگ سفید و سیاه می‌شوند. شرکت سازنده بازی فیفا همچنین اخیراً اظهار داشت که با نظارت شدید به جوامع حاضر در بازی خود تمامی افرادی را که سخنان نژادپرستانه به زبان بیاورند را از سرویس‌های خود حذف خواهد کرد. گفتنی است پیام بازی Gears 5 کمی متفاوت و جدی‌تر بیان شده و در آن آمده است: «زندگی رنگین‌پوست‌ها با ارزش است، عقاید بیهوده خود را کنار بگذارید. حقوق همه افراد مساوی است».

این پیام‌ها سپس از کمک مالی ۱.۵ میلیون دلاری شرکت مایکروسافت به سازمان‌های حمایت از رنگین‌پوست‌ها خبر می‌دهد. این شرکت همچنین به شش سازمان حمایتی مبلغ ۲۵۰۰۰ دلار را اهدا می‌کند و تمامی کمک‌های مالی کارکنانش را به طور کامل برای آن‌ها ارسال خواهد کرد. گفتنی است در دنیای بازی، شرکت سونی نیز برای حمایت از جنبش‌های ضد نژادپرستی زمان برگزاری مراسم خود را به تعویق انداخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار