احتمال عرضه God of War 2 قوت گرفت

کارگردان بازی‌های شرکت سانتا مونیکا با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از انتشار اخبار بسیار مهم در مراسم پیش رو شرکت سونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگردان بازی‌های شرکت سانتا مونیکای سونی با اطمینان زیاد اعلام کرد که شرکت سونی قصد دارد اطلاعات دقیقی از آینده دنیای بازی‌سازی را در مراسم پیش رو این هفته در اختیار کاربران قرار دهد.

این که چه اطلاعاتی قرار است از سوی مسئولان توسعه‌دهنده بازی سانتا مونیکا منتشر شود همچنان نامشخص است، اما شایعات از تأیید ساخت عنوان God of War 2 حکایت می‌کنند.

اطلاعات تکمیلی از احتمال انتشار اخبار مهم از سوی برگزارکنندگان مراسم این هفته سونی

همان‌طور که از گذشته اخباری مبنی بر استخدام کارمندان جدید از سوی شرکت سانتا مونیکا منتشر شده بود، این روند همچنان ادامه دارد و افراد جدیدی برای تجربه فناوری نسل جدید به سانتا مونیکا آمده‌اند. حالا با انتشار صحبت‌های جیت شروف، کارگردان بازی God of War، آتش شایعات توسعه قسمت دوم این بازی باری دیگر شعله‌ور شده است و احتمال انتشار تریلر God of War 2 در مراسم سونی دیگر آن‌قدر‌ها هم دور از ذهن نیست.

احتمال عرضه God of War 2 قوت گرفت

البته لازم به ذکر است که احتمال تبلیغات این شخص برای افزایش بازدیدکنندگان مراسم نیز وجود دارد. گفتنی است اوایل ماه ژانویه سال جاری، کیم نیومن که یکی از انیمیشن‌ساز‌های شرکت سانتا مونیکا است تصویری از خود در لباس مخصوص فیلم‌برداری بازی منتشر کرد. این امر باعث شد تا بسیاری افراد گمان کنند مراحل ساخت عنوان God of War 2 در حال اجرا است.

همچنین در سال جاری اخباری مبنی بر احتمالات داستانی عنوان God of War 2 منتشر شد که خود نشانه‌ای از امکان انتشار زودهنگام آن بود. مراسم Future of Gaming پلی استیشن ۵ از روز ۴ ژوئن به ۱۱ ژوئن تغییر زمان داد. علت این تغییرات حمایت سونی از جنبش‌های زد نژادپرستی و اهمیت زندگی رنگین‌پوست‌ها بود. بر اساس گفته‌های مسئولین برگزار کننده مراسم آن‌ها ترجیح دادند تا صدای افراد بیشتری به دنیا برسد و پیام زد نژادپرستی را همه بشنوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار