تسلا قابلیت صدور اجازه افزایش سرنشین را برای خریداران خودروهایش فراهم می‌کند

قابلیت جدید اتومبیل‌های شرکت تسلا به خریداران این امکان را می‌دهد که اطلاعات رانندگان دیگر و سرنشین‌ها را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قابلیت جدیدی که شرکت تسلا برای اتومبیل‌های خود در نظر دارد Car Access نام گرفته و در حال انتشار برای کاربران است. این ویژگی به دارندگان خودرو‌های شرکت تسلا قابلیت صدور اجازه دسترسی دیگر افراد برای استفاده از اتومبیل خود را فراهم می‌سازد. گفتنی است که ویژگی در حال انتشار شرکت تسلا در سال گذشته توسط ایلان ماسک به خریداران وعده داده شده بود.

اطلاعات تکمیلی از قابلیت صدور اجازه دسترسی افراد به اتومبیل توسط صاحب خودرو

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری پشتیبانی شرکت تسلا منتشر شده، قابلیت Car Access به افراد امکان صدور مجوز استفاده از خودرو را می‌دهد و حالا تمامی محصولات شرکت تسلا باید به‌روزرسانی‌های لازم برای برخورداری از این ویژگی را انجام دهند. برای صدور دسترسی به رانندگان دیگر، کاربران باید وارد حساب کاربری مخصوص شرکت تسلا شوند و به بخش مدیریت بروند. در این قسمت آن‌ها با انتخاب گزینه افزودن راننده و وارد کردن نام و مشخصات افراد می‌توانند مراحل لازم را تکمیل کنند.

تسلا قابلیت صدور اجازه افزایش سرنشین را برای خریداران خودروهایش فراهم می‌کند

اگر اطلاعات وارد شده با جزئیات خودروی خریداری شده همخوانی نداشته باشد ایمیلی به راننده افزوده شده ارسال می‌شود تا مراحل لازم برای ثبت نام را طی کند. چنین قابلیتی می‌تواند به نوع خود روشی مفید برای افزایش امنیت اتومبیل‌ها باشد. همچنین این قابلیت می‌تواند برای آینده شرکت تسلا و تولید تاکسی‌های رباتی بسیار کارآمد باشد و سرعت توسعه این فناوری را افزایش دهد.

در سال ۲۰۱۹ ایلان ماسک به مخاطبین خود گفت که روزی خریداران اتومبیل‌های تسلا قادر خواهند بود خودروهایشان را به تاکسی‌های رباتی تبدیل کنند که بدون نیاز به راننده می‌تواند مسافران را از محلی به جای دیگر برساند. او همچنین در ادامه اظهارات خود مدعی شد شرکت تسلا روزی رقیبی جدی برای شرکت‌های خدمات تاکسیرانی اینترنتی مثل اوبر خواهد شد و اتومبیل‌های بدون سرنشین این رقابت را پیش خواهند برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.