زارعی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری هرنوع مراسم از جمله سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی درکردستان به صورت حضوری ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا کردستان گفت: براساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، برنامه‌ای برای مناسبت‌های پیش رو نداریم، اما در سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سالن آزادی سنندج بین اقشار ضعیف مردم توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه تمام تلاش ما این است وضعیت کرونا را از لحاظ شیوع به سفید برسانیم، یادآور شد: تا اطلاع بعدی و برای بهتر شدن شرایط، رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ناکید کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، محدودیت تردد شبانه، ۶۴ درصد در کاهش ابتلا به کرونا تاثیر داشته است، چراکه بیشترین مشکل برگزاری دورهمی‌های شبانه است.

زارعی بر لزوم فرهنگ‌سازی در رسانه‌ها برای ادامه رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: وزارت بهداشت و دستگاه‌های مسئول تمام تلاس خود را بکار گرفته‌اند تا واکسن کرونا را تهیه و خریداری کنند که تاکنون آمریکا مانع از این کار شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار