مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: سه شهرستان در استان فاقد درمانگاه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امین بهاروند در خصوص شبانه‌روزی کردن مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اظهار کرد: تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه‌ای بوده و براساس درآمدی که حق بیمه مردم است قوانینی دارد که به مردم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه در نورم سازمان درمانگاه عمومی تک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی داریم که این مراکز براساس بیمه شدگان شهر تقسیم‌بندی می‌شوند، افزود: در جایی که ۲۰ هزار نفر بیمه شده داشته باشیم سازمان موظف است درمانگاه عمومی تک شیفت راه‌اندازی کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: در استان به جز سه بیمارستان، سه مرکز درمانگاهی شبانه‌روزی در خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز داریم.

بهاروند عنوان کرد: در مابقی شهرستان‌های تعداد بیمه‌شدگان به حد درمانگاه شبانه‌روزی نرسیده است.

وی افزود: در شرای بحران کرونا ویروس برای کمک به مردم تمام شیفت‌های صبح و عصر و روز‌های تعطیل درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان فعال شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: تا زمانی که با این بحران مواجه‌ایم این روال ادامه دارد و پس از کرونا شرایط درمانگاه‌های استان به حالت عادی برمی‌گردد.

بهاروند بیان کرد: در نورم سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر هیچ شهرستانی نداریم که نورم رسیدن به درمانگاه داشته و فاقد درمانگاه باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله با ۱۷ هزار بیمه شده به نورم ایجاد درمانگاه نزدیک شده و ما نیز اقدامات اولیه را برای ایجاد این مرکز انجام داده و پیگیر هستیم این مهم به سرانجام برسد، عنوان کرد: شهرستان‌های چگنی و رومشکان به علت کم بودن تعداد بیمه شدگان نیز فاقد درمانگاه هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.