معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به کمبود‌های تجهیزاتی، باید تجهیزات موجود در جا‌های مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در بیمارستان‌ها ایزولاسیون و تهویه بخش‌ها باید به نحو مطلوبی صورت گیرد.

او گفت : کادر بهداشتی درمانی به عنوان سربازان مقابله با کرونا محسوب می‌شوند و باید تمام امکانات محافظت فردی در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

ایمانی معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این معاونت در پشتیبانی واحد‌های بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها نهایت تلاش خود را برای مقابله با بیماری کرونا و در جهت ارائه‌ی خدمات مطلوب و مورد نیاز به مردم به کار بسته است.

او گفت : با توجه به شیوع کرونا با کمبود نیروی انسانی در مراکز مواجه هستیم که برای جبران کمبود نیروی انسانی مراکز می‌توانند نیرو‌های طرحی را بکار گیری نمایند.

ایمانی افزود : در خصوص نگهداشت بیمارستان‌ها و در راستای اجرای سامانه جامع نگهداشت (CMMS) باید اقدامات لازم درخود مراکز صورت گیرد.

او افزود : پیگیری‌های مکرر برای تامین اعتبار جهت پرداخت کارانه پرسنل انجام می‌شود تا در سریع‌ترین زمان به همکاران پرداخت شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.