محموله کمک‌های انسانی روسیه وارد فرودگاه القامشلی در شمال شرقی سوریه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، محموله کمک‌های انسانی روسیه از پایگاه حمیمیم در لاذقیه وارد فرودگاه القامشلی در شمال شرقی سوریه شد.

این نخستین بار از زمان ورود ارتش روسیه به شرق سوریه در اکتبر گذشته است که کمک‌ها وارد این کشور می‌شود. این کمک‌های انسانی شامل ۱۵۰ تن محموله کمک‌های انسانی است که بخشی از آن در منطقه عین عیسی در شمال الرقه توزیع شد و بخش دیگری در میان ساکنان مختلف شمال شرقی سوریه توزیع خواهد شد.

 خبرنگار این شبکه گفت: محموله کمک‌های روسیه با پشتیبانی بالگرد‌ها وابسته به نیرو‌های هوایی روسیه وارد فرودگاه القامشلی شد.

یکی از شهروندان گفت: «این کمک‌ها اگر به شکل منظم میان مردم توزیع شود خوب است. ما واقعا به آن‌ها نیاز داریم.»

خبرنگار افزود: محموله کمک‌های انسانی حامل ۱۵۰ تن مواد غذایی و لجستیکی است که در میان ساکنان محلی شمال شرقی سوریه بدون در نظر گرفتن نژاد و گرایشات سیاسی آن‌ها توزیع خواهد شد، به ویژه آنکه این منطقه اردوگاه‌های متعددی دارد که متعلق به آوارگان است و اوضاع اقتصادی اهالی این منطقه هم بسیار بد است.

محموله کمک‌های انسانی روسیه بیش از سی کامیون است که ده کامیون آن در شهرک عین عیسی تخلیه شد.

خبرنگار در پایان تصریح کرد: محموله کمک‌های انسانی روسیه از پایگاه حمیمیم زمانی به دست مردم می‌رسد که چه بسا سخت‌ترین دوره اقتصادی برای ساکنان این منطقه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار