رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گزاری در مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح استان خبر داد.

لغو محدودیت زوج و فرد خدمات شماره گذاری در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سیدعلی حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گزاری در مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح استان خبر داد و گفت: این خدمات تا ساعت ۱۴ انجام خواهد پذیرفت.

حسینی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا در کلیه مراکز تعویض پلاک در سطح استان، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودرو‌ها به پارکینگ‌ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن‌های مراکز تعویض پلاک، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به ابلاغیه پلیس راهور ناجا، محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک بر اساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو‌ها از روز شنبه تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه لغو شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطر نشان کرد: خدمات شماره گذاری در سطح استان در روز‌های کاری از امروز تا ساعت ۱۴ انجام خواهد پذیرفت و شهروندان می‌توانند بدون محدودیت‌های قبلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار