رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: طرح زوج و فرد مراکز شماره‌گذاری خودرو همچنان ادامه دارد.

طرح زوج و فرد مراکز تعویض پلاک خودرو همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تا اطلاع ثانوی ارائه خدمت مراکز تعویض پلاک در استان مرکزی بر اساس پلاک زوج و فرد و تا ساعت ۱۷ انجام می‌شود.

سرهنگ سیدعلی حسینی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد همچنان ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد: بر این اساس در روز‌های زوج فقط به خودرو‌های ورودی با پلاک زوج و در روز‌های فرد برای خودرو‌های ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: به منظور ارایه هر چه کیفی‌تر خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراکز تعویض پلاک در سطح استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۷ باز خواهد بود و به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

با شیوع کرونا در کشور و استان مرکزی به منظور جلوگیری از  گسترش شیوع این ویروس محدودیت هایی در مراکز تعویض پلاک اعمال شد و در نهایت  تعطیل شدند تا اینکه با مدیریت  بیماری کرونا این مراکز از شنبه ۶ اردیبهشت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی یه بچه پنجم ابتدایی هم میدونه که طرح زوج و فرد روی کاهش ترافیک تعویض پلاک هیچ تاثیری نداره. نمیدونم الان دقیقا کی این تصمیم مسخره رو گرفته خداااا. کیا دارن برای ما تصمیم گیری میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
طرح زوج و فرد از اساس طرح اشتباهیه و باید برای همیشه کنار گذاشته شه... فرض کنین امروز روز فرده اونی که ماشینش زوجه نمیتونه بره تعویض پلاک پس صبر میکنه فردا بره پس ۵۰ درصد از جمعیت امروز کم میشه اما دیروز (روز زوج) هم اونایی که ماشینشون فرد بوده هم صبر کردن تا امروز (روز فرد) بیان پس جمعیت اون دیروزیا میاد ۵۰درصد امروز رو پر میکنه!! جمعیت همونه فقط مردم جاشونو با هم عوض کردن
آخرین اخبار