رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودرو‌ها تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ خبر داد.

گواهینامه‌ها و معاینه های فنی خودرو‌ها فعلا نیازی به تمدید ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودرو‌ها تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی شان در حال حاضر به اتمام رسیده و یا اعتبار گواهینامه شان منقضی شده است، تا نیمه اردیبهشت سال آینده نیازی به تمدید آن نخواهند داشت.

سرهنگ حسینی افزود: تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودروها، برای پیشگیری از ازدحام شهروندان در مراکز شماره گذاری و شیوع بیماری کرونا، به منظور ارتقاء سطح سلامت عمومی افراد جامعه صورت گرفته است.

او اضافه کرد: همچنین با توجه به بیماری کرونا و احتمال منتقل شدن آن به دیگران، و شرایط نا مناسب در مراکز تعویض پلاک، برای ارائه خدمات مورد نیاز به افراد، برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان مرکزی، مراکزتعویض پلاک تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همچنین کلاس‌های تئوری و فنی آموزش آیین نامه، آزمون‌های آئین نامه و کسب مهارت هم درحال حاظر در سطح استان مرکزی تشکیل نمی‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار