با همت اهالی روستای فرنق خمین لباس نیرو‌های بیمارستان‌های کشور تولید می‌شود.

تولید لباس پزشکان و پرستاران به همت مردم روستای فرنق خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با همت اهالی روستای فرنق شهرستان خمین البسه نیرو‌های بیمارستان‌های کشور تامین می‌شود.

اعضای یک خانواده با همراهی ۴۰ نفر از اهالی روستای فرنق با راه اندازی کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی توانسته اند روزانه بیش از ۴ هزار دست گان و لباس ایزوله مخصوص بیمارستانی را تولید کنند.

احمدی مدیر این واحد کوچک تولیدی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با احساس مسئولیت مردم روستا از تهران به روستای پدری خود بازگشته اند و با سرمایه گذاری اندک توانسته اند از توان اهالی بهره لازم را ببرند و نیاز بیمارستان‌های کشور را تامین کنند.

احمدی افزود: هم اکنون نیاز بیمارستان‌های امام خمینی شهرستان خمین، بیمارستان نمازی شیراز و بیمارستان رجایی تنکابن از این کارگاه کوچک تامین می‌شود.

او اضافه کرد: این واحد توان تولید سالانه ۲۴۰ هزار دست انواع البسه بیمارستانی را دارد و همزمان با احساس نیاز کشور تولید خود را به صورت ۲۴ ساعته ودر ۳ شیفت افزایش داده است.

دیده دار سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین هم گفت: با فعالیت این کارگاه روستایی مشکل البسه کادر درمان بیمارستان خمین به کلی رفع شد و ۳۰۰ سفیر سلامت دراین بیمارستان با خیالی آسوده به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

هم اکنون ۹۰ درصد از البسه بیمارستانی کشور درکارگاه‌ها تولید می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.