قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی تصویب کرد: راننده‌های شرکت‌های مسافربری در مجتمع‌های بین راهی توقف نکنند.

راننده‌های شرکت‌های مسافربری از توقف در مجتمع‌های بین راهی منع شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هفدهمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به منظور بررسی  و اتخاذ تصمیم در خصوص پیشگیری از شیوع کروناویروس و مقابله با این بیماری  با حضور اعضاء و ادارات مربوطه  در اراک تشکیل و در این جلسه  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی موظف شد به کلیه شرکت‌های مسافربری ابلاغ کند که از توقف در مجتمع‌های پذیرایی بین راهی بویژه مجتمع‌های پذیرایی استان قم خودداری کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در بین سالمندان، کلیه دفاتر کانون بازنشستگان در سراسر استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

با توجه به اینکه تعطیلی مرکز تعویض پلاک استان قم و هجوم متقاضیان به مراکز تعویض پلاک استان مرکزی موجب انتقال ویروس کرونا به استان مرکزی می‌شود، مقرر شد کلیه مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های تابعه استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

با توجه به جوابیه آزمایشگاه مرجع اداره کل استاندارد استان مقرر شد شرکت حلال پویان اراک مستقر در شهرک شهید بابایی نسبت به تولید مواد ضد عفونی کننده (الکل) اقدام و محصولات تولیدی را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان توزیع و عرضه کند.

مصوب شد تیم‌های غربال گری در ورودی‌های شهرستان‌های تابعه مستقر و کلیه سرنشینان خودرو‌های عبوری را مورد معاینه و پایش قرار دهند و ستاد تنظیم بازار استان مرکزی بر فروش و توزیع الکل و مواد ضد عفونی کننده نظارت و کنترل لازم را انجام دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار