معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت:در صورت همکاری دستگاه‌های دخیل، پروژه پیاده راه سازی خیابان ارم به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عباس حلوایی‌زاده،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه پیاده‌راه سازی خیابان ارم حدفاصل سه راه ارم تا خیابان انقلاب، اظهار کرد: این پروژه به طول ۱۳۰ متر اواخر پارسال آغاز شد و امسال شروع عملیات اجرایی پیاده‌راه خیابان انقلاب را داشتیم.

او با اشاره به اهمیت جلب رضایت کسبه در اجرای پروژه‌های پیاده‌راهی، افزود: از طرفی جا به جایی تاسیسات و درختان و انهار سطحی کار سختی است که هماهنگی‌هایی لازم دارد.

حلوایی زاده با اشاره به پیگیری عملیات خیابان انقلاب از ارم تا چهار راه عمار یاسر، گفت: عملیات برداشت آسفالت و تخریب انهار صورت گرفته و نخاله برداری تکمیل شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: در حال هماهنگی با شرکت برق در حال کابل گذاری شبکه فشار قوی و ضعیف در این پروژه هستیم که بعد از تکمیل این عملیات روسازی انجام شد.

او اظهار کرد: عملیات اجرایی پیاده راه خیابان انقلاب از ارم تا چهار راه عمار یاسر تا پایان تیرماه به اتمام برسد تا کار اجرایی این پروژه مانع تردد مردم و کسبه نباشد.

حلوایی زاده همچنین از اجرای فاز به فاز عملیات اجرایی این پیاده راه برای ایجاد کمترین مزاحمت در این محدوده خبر داد.

او اضافه کرد: سعی بر این است که در زمان بندی خودش این پروژه را در دو شیفت کاری به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر در پروژه‌هایی شبیه به این گفت: در جلسات کارشناسی بر جزئیات این پروژه دقت و توجه زیادی صورت گرفته و حتی تابلوها و شماره‌گذاری‌ها هم برنامه‌ریزی شده است.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان لوازم برق خریداری شده به این دلیل است که هیچ تیر برقی در این خیابان باقی نماند چرا که این موضوع در سیما و منظر اثرگذاری بسیاری دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.