مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی از طریق طرح‌های بیابان زدایی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یونس زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این سازمان در سال ۹۸، یکهزار و ۶۵۴ پروژه را در سطح استان به انجام رسانده است، گفت: مبلغ این طرح‌ها ۲۱۵ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال برآورد شده که شامل فعالیت‌هایی مانند ساخت درمانگاه، تهیه جهیزیه برای خانواده‌های کم بضاعت، آبرسانی سیار، ساخت پل روستایی و ساخت یا تعمیر مجموعه‌های ورزشی بوده است.

او با اشاره به وقوع سیل در بهار پارسال افزود: جمعا ۵۹۷ اردو در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که ۲۹۷ اردو جهادی به منظور کمک به سیل زدگان بوده و ۳۰۰ اردو دیگر شامل اردو‌های جهادی ۷ تا ۱۰ روزه، یک روزه و پزشکی بودند.

زبیدی بیان کرد: ۷۳۵ مدرسه و خانه افراد محروم در سال ۹۸ مرمت، بازسازی و احداث شدند که مبلغ آن ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و از این تعداد ۶۵۰ واحد در مناطق سیل زده و ۱۳۰ واحد در مناطق زلزله زده قرار داشتند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در استان توانستیم در ۳ هزار هکتار از اراضی طرح‌های بیابان زدایی را به انجام برسانیم که با توجه به شرایط خاص خوزستان و نیاز ویژه به بیابان زدایی، لازم بودند و باعث ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی در استان شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.