معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: سال سختی را پیش رو داریم و با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از نیرو‌ها با کمبود شدید نیرو در حوزه پرورشی، به خصوص مشاوره مواجه هستیم.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه پرورشی و مشاوره، اظهار کرد: سال نسبتاً سختی را پیش رو داریم و با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از نیرو‌ها در سال جاری با کمبود شدید نیرو در حوزه پرورشی و به خصوص مشاوره مواجه هستیم. وظیفه ما ایجاب می‌کند برای سال آتی از اکنون کمبود‌ها و مشکلات را احصاء کرده و به دنبال راه حل‌های منطقی برای این مسائل باشیم.

او با اشاره به ترمیم نیروی انسانی از طریق بخشنامه پایدار حوزه پرورشی، بیان کرد: برای سال جاری بیش از ۴۶ عنوان برنامه برای این حوزه تعریف شده است و باید براساس ظرفیت و پتانسیل مناطق برنامه‌ها را تبیین و تشریح کنیم.


بیشتر بخوانید:به دنبال رایگان کردن اینترنت برای شبکه شاد هستیم


کریمی همچنین به شبکه شاد اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان وزارت آموزش و پرورش ۷ کانال ایجاد شده که عبارتند از؛ قرآن، عترت و نماز، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، کانون‌ها و اردوگاه‌ها، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و هلال احمر که باید با تشویق و ترغیب تلاش کنیم که دانش آموزان در آن عضو شده و از برنامه‌های این کانال‌ها بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه معصومی
۱۲:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما به نظر بنده به خاطر کمبود شدید نیرو که خودتون هم اعلام کردین از قبولی های آزمون ۹۸استفاده کنین که هم از لحاظ علمی نمره قبولی رو دارن وهم اینکه مصاحبه رفتم و پزشکی فقط به خاطر تک ظرفیت بودن رشته محل ها رد شدن
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خوزستانیم و توی مدرسه ما اصلا مشاور نیست فقط دفترش هست که شده انباری
آخرین اخبار