احتمال معرفی جدیدترین Apple TV قوت گرفت

یک منبع نسبتا معتبر با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از احتمال معرفی زودهنگام Apple TV 4k جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری تولیدهای خود را متوقف و کارخانه‌های مهم را تعطیل کردند و بسیاری از شرکت‌ها به همین دلیل دچار افت چشمگیر در فروش محصولات و ضررهای مالی بزرگ در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ شدند.

در بین تمامی ابرقدرت‌های فناوری و محصولات دیجیتالی، شرکت اپل با وجود تعطیلی عموم مغازه‌های خود، تولیدهای مجموعه را متوقف نکرده و همچنان به این کار ادامه داده است. به نظر می‌آید که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای توقف و یا کاهش سرعت معرفی محصولات خود ندارد. طی ماه‌های گذشته، شرکت اپل دو لپ‌تاپ مک‌بوک جدید را به بازار جهانی معرفی کرده و آن‌ها را در کنار محصولات جدید دیگر مانند iPad Pro و گوشی میان‌رده محبوب iPhone SE قرار داده است. حالا به نظر می‌آید که کالای دیجیتال خانگی دیگری در راه است. طبق اطلاعات به دست آمده، شرکت اپل قصد دارد به زودی جدیدترین Apple TV خود را به بازار جهانی معرفی و عرضه کند.

شایعات جدید در رابطه با عرضه Apple TV با کیفیت 4K

بر اساس اطلاعات و شایعات منتشر شده، جدیدترین پروژه شرکت اپل، Apple TV قرار است با کیفیت 4K و تراشه پردازنده A12X به بازار جهانی راه یابد. گفته شده این تلویزیون خانگی در دو نمونه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. گفتنی است؛ جدیدترین نمونه موجود در بازار Apple TV با تراشه پردازنده A10X ساخته شده و ظرفیت ۳۲ الی ۶۴ گیگابایتی را به خریداران خود ارائه می‌دهد.

احتمال معرفی جدیدترین Apple TV قوت گرفت

یک منبع نسبتاً معتبر اخیراً با انتشار متنی در حساب کاربری توئیتر خود اطلاع داد که محصول خانگی شرکت اپل به زودی وارد بازار و به کشورهای دیگر هم صادر می‌شود. متأسفانه در حال حاضر تصویری از مدل جدید Apple TV 4K در دست نیست اما خبر خوب اینکه امکان دارد هر لحظه این دستگاه به دنیای فناوری قدم بگذارد. با توجه به اقدامات اخیر شرکت اپل در معرفی محصولات جدید، امکان رونمایی از Apple TV 4K آنقدرها هم دور از ذهن نیست.


بیشتر بخوانید: ۸ روش ساده و مفید برای استفاده از گوشی‌های هوشمند قدیمی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار