ویوو iQOO Z1، اولین گوشی با پردازنده +Dimensity 1000

ویوو قصد دارد اولین گوشی جهان با پردازنده +Dimensity 1000 را به عنوان یک گوشی گیمینگ تولید کند.

ویوو iQOO Z1، اولین گوشی با پردازنده +Dimensity 1000به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیا تک و کوآلکام همیشه برای داشتن بهترین پردازنده گوشی‌های هوشمند یک رقابت تنگاتنگ داشته‌اند. شرکت مدیا تک به تازگی تراشه پردازنده +Dimensity 1000 را معرفی کرده است. این تراشه نسبت به نسل قبل خود، Dimensity 1000 پیشرفت‌هایی داشته است که این پردازنده را برای گوشی‌های گیمینگ متناسب می‌کند. پس از معرفی این تراشه بود که ویوو اعلام کرد در حال طراحی یک گوشی گیمینگ با جدیدترین فناوری مدیا تک است. ویوو به تازگی اعلام کرد که این گوشی گیمینگ iQOO Z1 نام دارد.


بیشتر بخوانید: گوشی NEX 3S 5G ویوو با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در راه است


نام گوشی جدید ویوو و فناوری مورد استفاده برای این گوشی گیمینگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد. تا به حال اطلاعات زیادی درباره iQOO Z1 ویوو به اشتراک گذاشته نشده است. تنها اطلاعاتی را که می‌توان از این گوشی به دست آورد، مجهز بودن آن به نمایشگری با نرخ فریم ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی آن از فناوری ارتباطی 5G است. این اطلاعات با توجه به مشخصاتی است که مدیا تک برای پردازنده جدید خود اعلام کرده است. Dimensity 1000 Plus پردازنده‌ای است که دارای تراشه 5G است و از نمایشگرهای ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

ویوو iQOO Z1، اولین گوشی با پردازنده +Dimensity 1000

همانطور که گفته شد، پردازنده جدید تولید شده توسط مدیاتک، +Dimensity 1000 به تازگی معرفی شده است. این تراشه بر پایه معماری ۷ نانومتری ساخته شده و دارای چهار هسته Cortex A-77 و چهار هسته Cortex A-55 است. Dimensity 1000 Plus دارای قابلیت 5G UltraSave مخصوص مدیاتک است که در هر منطقه پوشیده نشده با دکل‌های 5G پشتیبانی از 5G را توسط پردازنده قطع می‌کند. این پردازنده همچنین دارای Hyper Engine 2.0 و MiraVision مدیاتک است که باعث می‌شوند تصاویر +HDR10 به صورت شفاف‌تر در حافظه دستگاه ذخیره شوند و در صفحه نمایش گوشی دیده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار