حجت الاسلام حسینی پور برای شرکت در اولین نماز جمعه استان مرکزی بعد از شیوع کرونا ۳۰۰ کیلومتر مسافت را طی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به اینکه اولین نمازجمعه استان مرکزی بعد ازشیوع کرونا بعد از حدود ۱۱ هفته در شهرستان خنداب در شهر‌های خنداب و جاورسیان برگزار شد حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین مسیر ۳۰۰ کیلومتری خمین تا خنداب را طی کرد تا به عنوان نمازگزار در نماز جمعه  شهر خنداب شرکت کند.

طی مسافت ۳۰۰ کیلومتری برای شرکت در اولین نماز جمعه

حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از اینکه در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام مجتبی علیه السلام نماز جمعه شهرستان خنداب قبل از جای جای استان و کشور راه افتاد بسیار خوشحالیم و این موضوع را تبریک به همه خندابی‌ها تبریک می‌گوییم و برای همین در خنداب حضور پیدا کردیم.

حجت الاسلام حسینی پور  افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه رفت و آمد را پیمودیم تا توفیق شرکت در نماز جمعه را داشته باشیم به این دلیل که از بین نماز‌هایی که ما در طول هفته و در شبانه روز می‌خوانیم همه نماز‌ها را می‌شود فرادا خواند، اما تنها نماز جمعه است که بدون جماعت محقق نمی‌شود و بدون جمعیت حدنصاب انجام نمی‌شود.

او اضافه کرد: الحمدالله امروز این توفیق برای بنده و همه نمازگزاران عزیز و بزرگوار بود و این فیضی که متاسفانه هفته هاست از دست رفته و نمازگزاران جمعه محروم شدند که محرومیت بسیار بزرگی است.

امام جمعه شهرستان خمین بیان کرد: امیدواریم خداوند هر چه زودتر موجبات محرومیت همه نماز جمعه‌ها را برطرف بفرماید.

بعد از حدود ۱۱ هفته تعطیلی نماز جمعه سراسر استان مرکزی برای اولین بار بعد از شیوع کرونا اولین نماز جمعه استان مرکزی دیروز ۱۹ اردیبهشت ۹۹ در شهر‌های خنداب و جاورسیان که ازسوی ستادملی مقابله با کرونا شهر‌های سفید و کم خطر اعلام شده اند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.