موضوع حملات جنایتگارانه رژیم کودک‌کش اسرائیل به مردم فلسطین اصلی‎ترین محور خطبه‎های امروز نمازهای جمعه شهرستان‏‎های استان مرکزی بود.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: توان مقاومت، گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفاً در حد بازدارندگی نیست و قدرت میدانی منحصر به فرد اطلاعاتی و رصدگری مقاومت، توانسته تعادل و محاسبات دشمن را برهم بزند.
---------
حجت‌الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مدارس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد افزود: برگزاری نماز جماعت و اردو‌های راهیان نور برای دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند، باید مورد توجه مسئولان امر قرارگیرد و آموزش و پروش بودجه مناسبی برای اجرای این برنامه‌ها اختصاص دهد.
-------
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت: جبهه مقاومت در منطقه با درگیرسازی صهیونیست‌ها در شمال و جنوب فلسطین توسط انصارالله یمن و حزب الله لبنان به مقاومت غزه و حفظ هویت فلسطین کمک می‌کند.
------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب گفت: حمایت‌های آمریکای خبیث از کودک کشی اسرائیل غاصب پرده از قانون پلید سازمان حقوق بشر برداشته و قوانین ضد انسانیت را برملا کرده است و بدانند انتقام شهادت مظلومانه کودکان، زنان و مجروحان فلسطین و غزه گرفته خواهد شد.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات گفت: صهیونیست‌ها با کشتن کودکان و زنان درصدد سرپوش گذاشتن به شکست خود است و ویرانگری و کشتن افراد بی‌گناه نشان از قدرت نیست بلکه نشان از ضعف است.
----
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با بیان اینکه در جنگ اخیر غزه معلوم شد اسرائیل خطری برای همه کشور‌های منطقه و عالم اسلام است افزود: اگر این گرگ‌های درنده قدرت پیدا کنند به دهه‌های قبل باز می‌گردند و کشور‌های اسلامی را مورد تعرض قرار می‌دهند.
-----
حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و همراهی و همدلی با مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صیهونیست تقدیر کرد و گفت: این راه و مسیر باید ادامه یابد.
------
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان گفت: توسعه و پیشرفت‌های دفاعی کشور امروز بیش از پیش اهمیت دارد و در چند دهه گذشته تلاش‌های نخبگان و جوانان برومند این مرز و بوم به ثمر نشسته و توان دفاعی کشور به جایگاه خوبی در میان قدرت‌های دنیا رسیده است.
-------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان گفت: حماس بعد از قریب ۸۰ سال افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را شکست دادند فلسطینی‌ها باید بدانند دشمن نمی‌تواند این را تحمل کند آمریکای جنایتکار پشت اسرائیل و این حمله‌های وحشیانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.