نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های جوانان باید محقق شود.

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های جوانان باید محقق شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حضرت علی اکبر (ع) را نماد ولایتمداری و پشتیبانی از حق و حقیقت دانست و بیان کرد: نگاه کارشناسی در برنامه‌های جوانان باید در تمامی بخش‌ها نهادینه شود.

آیت الله دری نجف آبادی در پیامش به مناسبت ۱۱ شعبان ولادت حضور علی‌اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان تقویت آموزه‌های دینی، معنوی، احساس خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در کنار مهارت آموزی، مولفه ضروری در جریان توسعه و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و به مسئولان تاکید کرد: با برنامه ریزی هدفمند در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

او اضافه کرد: جوانان نیروی مولد جامعه هستند و سرمایه اصلی کشور محسوب می‌شوند و ترغیب این قشر با برنامه‌های انگیزش معنوی، بالا بردن روحیه پرسشگری و ایده پردازی و فرهنگ سختکوشی رسالت مهم مسوولان در نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تاکید بر نقش جوانان در تحقق آرمان‌ها و هدف‌های نظام اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مبین عمق نگاه و بهادادن رهبر انقلاب به این قشر است و بنابراین نگاه کارشناسی در برنامه‌های جوانان باید در تمامی بخش‌ها نهادینه شود و با ایجاد فضای پرنشاط و امیدوارانه بستر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های جوانان محقق شود. انان باید با الگوگیری از سیره ایشان با تمام قدرت از آرمان‌های نظام اسلامی و حریم ولایت صیانت کنند.

او ادامه داد: حضرت علی اکبر (ع) نماد ولایتمداری و پشتیبانی از حق و حقیقت است و ۱۱ شعبان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر به عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: روز جوان ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.