حضرت علی اکبر علیه السلام برترین الگوی برای جوانان

امام جمعه مهریز گفت: جامعه اسلامی و به خصوص نسل جوان برای اخلاق ، رفتار و کردار خویش از حضرت علی اکبر علیه السلام الگو بگیرند.

حضرت علی اکبر علیه السلام برترین الگوی برای جوانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امام جمعه مهریز سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

حجت السلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی  ️فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام الگوی ایثار، رشادت و شهادت که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین شهرستان مهریز تبریک و تهنیت گفت.

 ️جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علی رغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی حضرت علی اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

 ️امسال که نوروز را با ویروس منحوس کرونا آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری مردم شهرستان برداشتید و در این راه پیشرو، مؤثر و استوار بودید و هستید.

یاد و خاطره جوانان شهید انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین (ع) و روز جوان آرزوی موفقیت همراه با صحت و سلامتی را برای شما جوانان عزیز شهرستان مهریز دارم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.