موکب داران اربعین این روزها به کمک آسیب دیدگان از ویروس کرونا آمده اند و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می کنند.

پنج سال از دلدادگی برای زائران امام حسین (ع)، خدمات رسانی به عاشقانی که پیاده خود را در اربعین امام حسین (ع) به حرم معشوق می‌رساندند، می گذرد.

حالا این موکب داران در این روزهای سختی و بیماری آستین های همت را بالا برده تا به آسیب دیدگان کرونا و مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان کمک کند تا شاید گوشه‌ای از مبارزه با ویروس محنوس کرونا در این شرایط حساس، را بگیرند.

موکب کمک به شکست کرونا در جنوب کرمان

 حسن اسدی مقدم مدیر اجرایی موکب شهدای مدافع حرم شهرستان عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ۵ سال است موکب شهدای مدافع حرم شهرستان عنبرآباد را راه اندازی کردیم ،این موکب با هدف خدمات رسانی به زائرین اربعین امام حسین (ع) در مسیر پیاده روی در کشور عراق تاسیس شد.

او گفت:، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اعضای این موکب هم برای کمک به مردم پای کار آمدند.

موکب کمک به شکست کرونا در جنوب کرمان

اسدی مقدم با اشاره به اینکه از فروردین ۹۹ اعضای موکب شهدای مدافع حرم شهرستان عنبرآباد با راه اندازی گارگاه ماسک دوزی، جمع آوری کمک و ضدعفونی کردن شهر‌ها و روستا‌های، شهرستان‌های عنبرآباد و جیرفت حذمات خود را آغاز کردند، اظهار کرد: این موکب روزانه هزار و  ۲۰۰ ماسک را تولید وبه صورت رایگان در بین مردم توزیع می‌کند.

او بیان کرد: در بحث کمک‌های مومنانه هم تقریبا ۵ هزار بسته معیشتی تهیه کردیم و کار توزیع آن به افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان آغاز شده است.

موکب کمک به شکست کرونا در جنوب کرمان

اسدی مقدم با اعلام اینکه خیرین و مردم کمک‌های زیاد‌ی در این راه به ما کردند گفت: خدمات ما تا ریشه کنی این ویروس محنوس در شهرستان‌های جنوبی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار