سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۲۳۲ نمونه مورد مشکوک کرونا به آزمایشگاه های استان کرمان، تست ۲۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۲۳۲ نمونه مورد مشکوک کرونا به آزمایشگاه های استان کرمان، تست ۲۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که از این تعداد مبتلای جدید، ۱۳ نفر زن و ۱۱ نفر مرد هستند.

او افزود: از این تعداد، ۱۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ۳ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان را از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون، ۷۹۴ نفر اعلام کرد.

 او با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در استان گزارش نشده است، بیان کرد: در مجموع از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۱ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شده اند؛ بنابراین مجموع بهبود یافتگان این بیماری در استان از ابتدا تاکنون، ۳۶۸ نفر است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار