پور ابراهیمی گفت: اگر فضای مجازی مدیریت نشود، آثار مخربی در کشور، جامعه و جوانان برجا خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه میثاق سراج در کرمان بازدید کرد.

پور ابراهیمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: امروز فرصتی پیش آمد تا با ابعاد، اجزاء و رویکرد‌های کاری و پروژه‌های انجام شده توسط سازمان سراج در کرمان پیرامون مباحث فضای مجازی از نزدیک بیشتر آشنا شوم.

او افزود: کسانی که در این مجموعه کار می‌کنند، انقلابی و دغدغه‌مند هستند و درد مسائل انقلابی کشور را دارند.

پورابراهیمی تصریح کرد: این نگرانی وجود دارد که اگر فضای مجازی مدیریت نشود، آثار مخربی در کشور، جامعه و جوانان برجا بگذارد.

او با ابراز خرسندی از اینکه این مجموعه با دو ویژگی علمی، تخصصی و هنری به مسائل نگاه می‌کند، افزود: داشتن دغدغه بدون داشتن ظرفیت هنری کافی نیست.

پورابراهیمی گفت: در این مجموعه نگاه دینی، علمی و تخصصی توأمان به کار گرفته شده که با توجه به نمونه کار‌های تولیدی، این نگاه قابل تقدیر است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمونه کار‌های دوستان که طی ده سال فعالیت انجام گرفته، بسیار ارزشمند است.

او اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم برای تقویت هرچه بیشتر این مجموعه، همه حمایت کنیم و مجموعه‌هایی از این دست را که دغدغه‌ی دین و انقلاب دارند، به‌هم متصل و از جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها جلوگیری کنیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: همه‌ی کسانی که در این حوزه با نگاه دلسوزانه و متعهدانه عمل می‌کنند، بهتر است زیر یک چتر حمایتی قرار بگیرند و هم‌افزایی و هم‌پوشانی داشته باشند و با تقسیم کار، از موازی کاری و پراکنده‌کاری پرهیز شود.

او گفت: من هم به عنوان نماینده مردم آمادگی دارم از ظرفیتی که در مجلس و مدیران ملی و استانی وجود دارد، به این دوستان کمک کنم تا بیشتر در بحث تولید محتوا و اثرگذاری مثبت در جامعه فعالیت کنند.

برای رعایت فاصله اجتماعی در ایام شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و عملکرد سازمان فضای مجازی سراج کرمان در روز‌های مختلف و هر روز با حضور تعداد محدودی از مسئولین، فعالین فرهنگی و رسانه‌ای ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار