مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه زنجان از توزیع ۶۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان از محل در آمد سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد.

توزیع ۶۰ بسته گوشت گرم  در بین نیازمندانمدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی از محل درآمد امامزادگان و بقاع متبرکه، وکمک‌های خیرین از سوی خادمین افتخاری امامزادگان در میان نیازمندان مورد توجه است.

او افزود: در همین زمینه یک راس گوسفند توسط مرکز افق امامزاده سید ابراهیم ذبح و در بین  مردم نیازمند محله های اطراف این امامزاده توزیع شد.

شکوری خاطر نشان کرد :همزمان با این ماه پربرکت با هماهنگی مرکز افق و هیئت امنای این امامزاده  بحث حمایت از نیازمندان پررنگ تر اجرا  شد و بسته های حمایتی که شامل کمک های موردی و پوشاک است بین نیازمندان توزیع شد.
 
مدیر روابط عمومی خیریه  و اوقاف زنجان تصریح کرد :همچنین طرح دیگری که از طرف مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع)  اجرا می شود  سرکشی به نانوایی‌ها اطراف این امامزاده  هزینه نان افرادی که توان مالی برای تهیه آن نداشتند و به نانوایی بدهکار هستند، پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.