سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان ۳ هزار و ۳۷۶ نفر افزایش یافت.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی به شهروندان مبنی بر خودداری از تردد‌های غیرضروری، همچنان شاهد افزایش ابتلا به ویروس کرونا ناشی از بی توجهی به نکات بهداشتی در استان خوزستان هستیم، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۰ نفر به این ویروس مبتلا شدند و شمار مبتلایان به ۳ هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

او در تشریح تعداد مبتلایان به تفکیک شهر‌های استان بیان کرد: در مدت مذکور، بیشترین موارد ابتلا در اهواز با ابتلا ۸۵ نفر ثبت شد، ضمن اینکه دزفول ۴۲ مورد، باوی ۱۳ مورد، شوش ۶ مورد، شوشتر ۵ مورد، رامهرمز ۴ مورد، ماهشهر و کارون ۳ مورد، رامشیر، هندیجان و دشت‌آزادگان هر کدام ۲ مورد، شادگان، باغملک و بهبهان هر کدام یک مورد را ابتلا را ثبت کرده اند.

به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و  تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۲۳۵ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.