معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ازریابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان با استفاده از سامانه مجازی تحت تلفن همراه خبر داد.

آغاز ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور زنگنه منش معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هر سازمان جهت استفاده بهینه از منابع محدود خود و اثر بخشی بیشتر، به ارزیابی و سنجش عملکرد نیاز دارد و عملکرد آموزشی در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، آموزشگاه‌های آزاد و نیز مشکلات مراکز در روند اجرای تعهدات مورد ارزیابی و راهکار‌های مناسب برای بهبود وضعیت وارتقاء سطح کمّی و کیفی آموزش ارائه شد.

او با بیان اینکه ارزیابی عملکرد بصورت مجزا با حضور روسای ادارات آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و موسسات کارآموزی آزاد مورد بررسی و راهکار‌های لازم برای محقق نمودن تعهدات ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این دوره مبنای ارزیابی عملکرد براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های تحت وب ارزیابی و پورتال جامع آموزشی صورت گرفت.

زنگنه منش در پایان از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات برای فراهم کردن این بستر و تسهیل در برقراری ارتباط از طریق و بینار موبایلی در شرایط حاد شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار