سرپرست فرمانداری هویزه از افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت روزانه یکهزار عدد در این شهرستان خبر داد.

افتتاح کارگاه تولید ماسک با ظرفیت روزانه یکهزار عدد در هویزهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی با حضور سرهنگ عبیداوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، عامری نماینده توسعه نفت و بوعذار رئیس مرکز آموزش فنی حرفه‌ای هویزه به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و تامین نیاز بازار افتتاح شد.

او هدف از افتتاح و راه اندازی کارگاه تولید ماسک را عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستورات ایشان به حضور جهادی در همه عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: این کارگاه با پشتیبانی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران هویزه و همکاری اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان آغاز به کار کرد.

عفری مفرد اظهار داشت: در این کارگاه تولیدی، بانوان بسیجی و جهادی توانایی دوخت روزانه یک هزار عدد ماسک بهداشتی را دارند و در صورتیکه از این حرکت جهادی حمایت شود، می‌توان به ظرفیت تولید روزانه را تا ۳ هزار عدد افزایش داد.

به گفته سرپرست فرمانداری هویزه، تاکنون ۴ کارگاه تولید ماسک و لوازم بهداشتی در این شهرستان و همچنین ۳ کارگاه خانگی نیز در شهر رفیع راه اندازی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.