فرمانده سپاه عاشورا گفت: با تلاش‌های ماموران اطلاعاتی این مجموعه یک باب انبار احتکار ماسک ان۹۵ به تعداد هشت هزار و ۸۰۰ عدد در تبریز کشف شد.

کشف انبار احتکار  ماسک  در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سردارخرم فرمانده سپاه عاشورا گفت: با تلاش‌های ماموران اطلاعاتی این مجموعه یک باب انبار احتکار ماسک «ان۹۵» به تعداد هشت هزار و ۸۰۰ عدد در تبریز کشف شد.

سردارخرم افزود: متاسفانه افرادی که اقدام به احتکار این تعداد ماسک مورد نیاز مراکز بیمارستانی و کادر درمانی کرده اند، در حقیقت در راستای اهداف دشمنان مردم و تحریم کنندگان اقتصادی ایران اسلامی گام برداشته و دشمن پنهان مردم هستند.

او با تاکید بر اینکه سپاه عاشورا همواره در کنار مردم بوده و در مسیر مقابله با ویروس کرونا، رسالت نظارت بر توزیع اقلام و کالا‌های بهداشتی در میان مردم را رها نکرده است،افزود: ما به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده افراد مغرض و بزهکار را در این شرایط سخت نمی‌دهیم.

سردارخرم گفت: بر همین مبنا از همان روز‌های اول شیوع ویروس کرونا سپاه عاشورا اقدام به کشف و ضبط اقلام احتکاری مواد ضدعفونی و بهداشتی کرونایی کرده است که در یک قلم از آن‌ها مقدار یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر الکل کشف شد.

او کشف بیش از ۱۱ هزار انواع دستکش احتکاری، ۱۰ هزار و ۶۰۰ لیتر الکل غیرمجاز، ۱۰ طاقه پارچه مخصوص تولید ماسک و ۲۴۰ هزار بسته ماسک بیمارستانی را از دیگر کشفیات سپاه عاشورا طی روز‌های اخیر برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تمامی اقلام و کالا‌های کشف شده فوق با هماهنگی مقامات قضائی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

خرم با تایید اینکه بسیاری از افراد محتکر دارای نفوذ و رانت هستند، گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند عموما" دارای رانت بوده و از سوی برخی افراد ذی نفوذ پشتیبانی می‌شوند، اما اطلاعات سپاه در تحقیق و کشف انبار‌های احتکاری اجازه هیچ گونه دستکاری، فشار و نفوذ را نمی‌دهد.

او از همکاری مناسب دستگاه قضایی با سپاه عاشورا خبر داد و افزود: این همکاری‌ها تسهیل گر وظایف اطلاعات سپاه برای کشف انبار‌های احتکاری بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار