جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز جمعه نشان می‌دهد، تاکنون بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان بیش از ۲۳۴ هزار نفر جان باخته‌اند.

کرونا در جهان/ ابتلا در آلمان همچنان روندی صعودی دارد

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشور‌های اروپایی اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند. ترکیه و روسیه نیز در رده هفتم و هشتم جدول کشور‌های آلوده به ویروس کرونا جای دارند.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

شمار قربانیان کرونا در اروپا به بیش از ۱۴۰ هزار نفر رسید

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا به بیش از ۱۴۰ هزار نفر رسیده است.

بر اساس برآورد‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خبرگزاری فرانسه، شمار قربانیان ویروس کرونا در سراسر اروپا به ۱۴۰ هزار و ۹۶ نفر رسیده است.

اروپا بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در میان تمامی قاره‌ها به خود اختصاص داده است و در حال حاضر یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۲۹۳ نفر در این قاره به ویروس کرونا مبتلا هستند.

۴ سال پیش
ابتلای ۱۰۹۹ نفر از نظامیان روسیه به کرونا

وزارت دفاع روسیه گزارش داد شمار افرادی که در نیرو‌های مسلح این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، روز جمعه به هزار و ۹۹ نفر افزایش یافته است. این رقم برای روز گذشته هزار و ۶۸ نفر بوده است.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، ۳۳۹ نفر از این افراد در بیمارستان‌های نظامی پذیرش شده‌اند. ۲۸۲ نفر قرنطینه شده، ۱۰ نفر به مراکز درمانی غیرنظامی منتقل شده و ۴۶۸ نفر نیز در منازل خود درمان شده‌اند. تاکنون ۱۳۷ نفر از نظامیان روسی مبتلا به کرونا نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از ۲۸ هزار نفر گذشت

بر اساس آمار ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه ایتالیا، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۰۷ هزار و ۴۲۸ نفر افزایش یافت.

شمار قربانیان این ویروس نیز در این کشور به ۲۸ هزار و ۲۳۶ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت دادگستری مجارستان اعلام کرد مسافران از کشور‌های آلمان، لهستان، اسلواکی، جمهوری چک، اتریش و کره جنوبی می‌توانند برای انجام سفر‌های تجاری و اقتصادی به مجارستان سفر کنند.

۴ سال پیش

شمار مبتلایان به کرونا در اتریش به ۱۵ هزار و ۵۳۱ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۵۸۹ نفر رسید.

۴ سال پیش

تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در بوسنی و هرزگوین به  یک هزار و ۷۵۶ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۷۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در کانادا

با اعلام مرگ ۲۹ نفر و ابتلای ۹۵۹ مورد به ویروس کرونا در ایالت نوا اسکوشیا، تعداد کل مبتلایان به این ویروس در کانادا به ۵۳ هزار و ۶۶۹ نفر و تعداد جان باختگان ناشی از ابتلاء به این ویروس نیز به ۳ هزار ۲۸۰ مورد رسید.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت مصر اعلام کرد با افزوده شدن ۳۵۸ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته به جمع مبتلایان به کرونا در مصر تعداد مبتلایان به ۵ هزار و ۸۹۵ رسید.

همچنین با جان باختن ۱۴ نفر دیگر شمار قربانیان این ویروس کشنده نیز در مصر به ۴۰۶ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
بیش از ۷۱۰۰ کارمند پنتاگون کرونا گرفته‌اند

وزارت دفاع آمریکا با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد دقیق مبتلایان به کرونا در بین کارکنان این وزارت‌خانه به ۷ هزار و ۱۴۵ نفر رسیده است افزود تعداد جان‌باختگان بر اثر بیماری کرونا در پنتاگون همچنان ۲۷ نفر هستند.

این در حالی است که تعداد کارکنان پنتاگون که هنوز در بیمارستان بستری هستند ۲۸۴ نفر اعلام شده است و تاکنون ۲ هزار و ۳۳۶ نفر نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

۴ سال پیش

«اندرو کومو»، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا امروز جمعه اعلام کرد که مدارس و دانشگاه‌های این ایالت تا پایان سال تحصیلی تعطیل خواهند ماند.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در انگلیس به بیش از ۲۷ هزار نفر رسید

مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند طی شبانه‌روز گذشته ۳۵۲ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

در حال حاضر شمار قربانیان کرونا در این کشور از مرز ۲۷ هزار نفر عبور کرده است. شمار مبتلایان کرونا در این کشور نیز به ۱۷۱ هزار و ۲۵۳ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

با آلوده شدن ۵۰ نفر دیگر در جمهوری آذربایجان به ویروس کرونا مجموع مبتلایان به بیماری کرونا دراین کشور به یک هزار و ۸۵۴ نفر رسید و همچنین و با مرگ یک نفر دیگر تعداد جان باختگان نیز به ۲۵ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که وضعیت ویژه در جمهوری آذربایجان با کاهش تنها برخی از محدودیت‌های کرونایی تا ۳۱ می (۱۱ خرداد) ماه تمدید شد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سعودی اعلام کرد با شناسایی یک هزار و ۳۴۴ نفر دیگر در این کشور که به بیماری کرونا مبتلا شده اند شمار مبتلایان به ۲۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

تا این لحظه ۱۶۹ نیز جان خود را از دست داده اند.

 

۴ سال پیش

شبکه البلاد گزارش داد مردم الجزایر با بی توجهی به تدابیر بهداشتی برای مقابله با کرونا، مقابل شیرینی‌فروشی‌ها بدون رعایت فاصله گذاری و تدابیر پیشگیرانه، صف‌های طولانی تشکیل داده اند.

این در حالی است که شمار مبتلایان و قربانیان ناشی از ویروس کرونا در الجزایر رو به افزایش است.

۴ سال پیش

وزارت کشور هند اعلام کرد قرنطینه سراسری در این کشور تا ۱۷مه (۲۸ اردیبهشت ماه) تمدید شد.

این برای سومین بار است که قرنطینه در هند تمدید می‌شود.

۴ سال پیش
ژاپن وضعیت فوق‌العاده ویژه کرونا را تمدید می‌کند

آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد دولت توکیو در نظر دارد تا وضعیت فوق‌العاده در این کشور را که برای مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ وضع شده است، به مدت یک ماه دیگر تمدید کند.

۴ سال پیش
دولت ترامپ بیش از ۱۰۰ هزار کیسه حمل جسد سفارش داد

با افزایش آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا، دولت آمریکا دستور تهیه بیش از ۱۰۰ هزار کیسه حمل جسد را برای جان‌باختگان این بیماری صادر کرده است.

بنا به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، وزارت امنیت داخلی پیش بینی کرد ۵.۱ میلیون دلار برای خرید کیسه‌های حمل اجساد هزینه شود.

۴ سال پیش
آخرین آمار اسپانیا

دولت اسپانیا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، ویروس کرونا در این کشور به جان باختن ۲۸۱ نفر منجر شد. با احتساب این رقم، شمار جان‌باختگان کرونایی در اسپانیا به ۲۵ هزار نفر نزدیک شد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تست کرونا ۴ نفر در شبانه روز گذشته مثبت شده و با این حساب تاکنون ۷۲۹ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است ۱۹۲ نفر از مبتلایان به این ویروس، بهبود یافتند و ۲۴ نفر هم جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان اعلام کرد از دیروز تا امروز ۱۰۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و بدین ترتیب مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۹۵۶۴۶ نفر رسید.

او افزود در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰۹۱ نفر رسید.

او همچنین اعلام کرد تاکنون ۷۶۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

۴ سال پیش

یک مقام وزارت بهداشت اندونزی روز جمعه از ۴۳۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در اندونزی به ده هزار و ۵۵۱ مورد رسید.

اندونزی همچنین از هشت مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در اندونزی ۸۰۰ مورد رسید.

او  افزود یک هزار و ۵۹۱ نفر نیز تاکنون بهبود یافته اند. 

 
۴ سال پیش

مالزی روز جمعه از ۶۹ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مالزی به شش هزار و ۷۱ مورد رسید.

مالزی همچنین از یک مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مالزی به ۱۰۳ مورد رسید.

 
۴ سال پیش
آخرین آمار روسیه

ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد با شناسایی ۷ هزار و ۹۳۳ فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، شمار کل مبتلایان به ۱۱۴ هزار و ۴۳۱ نفر افزایش یافت.

بر اساس اعلام این ستاد، در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۶ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد کل جان‌باختگان به یکهزار و ۱۶۹ نفر رسید

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان در فلسطین اشغالی به ۱۶ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۳۴ مبتلا و چهار فوتی جدید ثبت کرده است.

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶ هزار و چهار نفر افزایش یافت که حال ۱۰۵ نفر از آنها وخیم است.

۴ سال پیش
بازگشایی امکان تاریخی و فرهنگی پکن با کم شدن سطح اضطرار کرونا

اماکن تاریخی و فرهنگی پکن که ماه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند، با رعایت تدابیری بازگشایی شد.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان ترکیه از ۱۲۰ هزار نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۶۱۵ مورد جدید ابتلا به ویروس «کووید-۱۹» ثبت شده که تعداد کل مبتلایان را به ۱۲۰ هزار و ۲۰۴ نفر رساند.

جهان در تسخیر کرونا/ ابتلای جهانی مرز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را رد کرد

۴ سال پیش
زیان شرکت ملی نفت ایتالیا به دلیل شیوع کرونا

تداوم بحران کرونا و کاهش شدید بهای نفت در بازار‌های جهانی، موجب زیان ۳ میلیارد یورویی شرکت ملی نفت ایتالیا شده است.

شرکت بزرگ نفت و گاز ایتالیا موسوم به «انی»، با انتشار گزارشی اعلام کرد این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی یعنی در فاصله ماه‌های ژانویه تا مارس، دو میلیارد و ۹۳۰ میلیون یورو ضرر کرده است.

۴ سال پیش
مرگ بیش از ۶۰۰ انگلیسی در یک روز

شمار تلفات کرونا در انگلیس با ۶۷۴ نفر افزایش در یک روز به ۲۶ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
بهبود بیش از ۴۹ هزار فرانسوی

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر در فرانسه از بند بیماری کرونا نجات یافته‌اند.

بر اساس این گزارش، در فرانسه بیش از ۱۶۷ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۴ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.  
۴ سال پیش
دولت فرانسه کشور را بر اساس وضعیت شیوع کرونا تقسیم‌بندی کرد

دولت فرانسه روز پنجشنبه با انتشار سه نقشه، مناطق مختلف این کشور را براساس وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمادگی بیمارستان‌ها به سه منطقه سبز، نارنجی و قرمز تقسیم کرد. استان‌ ایل دو فرانس (به مرکزیت پاریس) از جمله مناطق قرمز این نقشه است.

جهان در تسخیر کرونا/ ابتلای جهانی مرز ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را رد کرد

۴ سال پیش
محدودیت‌های کرونایی در آلمان تمدید می‌شود

برخی محدودیت‌های کرونایی در آلمان که قرار بود ۱۴ اردیبهشت برداشته شود تا ۲۱ اردیبهشت تمدید می‌شود. تمدید این محدودیت‌ها همزمان با افزایش نسبی شیوع کرونا در مقایسه با هفته قبل است.

 

۴ سال پیش

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۰:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا کنه همه اروپاییا و امریکاییا بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ابله تر از تو رو دنیا به خودش ندیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین، اللهم اشف کل مریض
تو آدم مومنی نیستی، و الا از نحوه دعا کردن توی این ماه مبارک خبر داشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه دعاییه که میکنی؟ خوبه یکی همین دعا در حقت کنه؟ دعایی کن که دوست داری در حق خودت بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسوولین و مقامات ظالم اهنا نابود شوند نه مردم عادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولتهای اونها حقه باز و فرصت طلب و کلاهبردار هستن مردم این کشورها گناهی ندارن بعضیهاشون از ما هم بدبخت ترن
Germany
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط توبمونی خوبه؟.!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه مردم اون ها چه گناهی کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟ درست است که بیشتر دولت های غربی نوکری صهیونیسم جهانی را می کنند و عملا هیچ اختیار و استقلالی از خود ندارند ، اما مردمشان هیچ گناهی ندارند.اتفاقا بیشتر مردم غرب مستضعف فکری هستند و پیام حق درست به آن ها نرسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچ وقت آرزوی مرگ کسی رو نکن حتی دشمنت......
آخرین اخبار