مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در طی یک سال گذشته رشد چشمگیری در خصوص حمایت بیمه‌ای از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان  گفت: در طی یک سال گذشته رشد چشمگیری در خصوص حمایت بیمه‌ای از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان صورت گرفته است.

احمدحسین فتایی، به همراه معاون هنری و سینمایی و مسئول روابط عمومی این اداره کل و همچنین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با حضور در بیمارستان قلب خرم آباد از بهرام سرلک، هنرمند شاخص موسیقی و سهراب آزادی از نویسندگان استان عیادت و جویای سلامتی این پیشکسوتان شد.

او گفت: پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر استان، سرمایه‌های ارزشمند هستند که باید مورد حمایت قرار گرفته و اقدامات لازم جهت بهره‌مندی ایشان از تسهیلات صندوق اعتباری هنر، فراهم گردد.

او  افزود: خوشبختانه در طی یک سال گذشته رشد چشمگیری در زمینه‌ی حمایت‌های بیمه‌ای از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر استان شامل اختصاص بیمه‌های تکمیلی و مستمری صورت گرفته که لازم است از معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این راستا تشکر شود.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان به عضویت صندوق اعتباری هنر در آمده اند که از این تعداد نزدیک به یک هزار نفر از تسهیلات بیمه، بیمه تکمیلی، مستمری و تسهیلات بانکی بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.