بروزرسانی صفحات فروشگاه‌های آنلاین خبر از دو حلقه‌ای بودن بازی The Last of Us Part 2دادند.

بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۱۰۰ گیگ حجم خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت بسیار طولانی است که گیمر‌ها در انتظار دومین نسخه از عنوان انحصاری The Last of Us برای کنسول PS4 هستند و شرکت ناتی داگ نیز به واسطه انتشار تریلر‌های مختلف از این بازی توانسته است به خبی ذهن گیمر‌ها را به تسخیر خود در آورد. چندی پیش بودن که به طور ناگهانی شرکت سونی تاریخ عرضه دقیق این بازی را پس از مدتی بسیار طولانی اعلام کرد و بر اساس اطلاعاتی که از سوی سونی منتشر شده، قرار است نسخه دوم این بازی در ۱۹ ژوئن سال جاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود.

فروشگاه‌های آنلاینی که قرار است این بازی را عرضه کنند نیز به واسطه نزدیک شدن به زمان عرضه این بازی در حال ساخت صفحه مربوط به عنوان The Last of Us Part 2 هستند و به این ترتیب اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود. آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی The Last of Us Part 2 نیز به واسطه بروزرسانی صفحه مربوط به آن در یک وب سایت آمریکایی منتشر شد.

بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۱۰۰ گیگ حجم خواهد داشت

طبق اعلام این وب سایت نسخه فیزیکی بازی مذکور قرار است در دو دیسک به خریدار تحویل شود که نشان از بالا بودن حجم این بازی خواهد داشت و گیمر‌هایی که قصد دانلود و نصب این بازی روی هارد دیسک کنسول خود را دارند باید حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ


از سایر عناوین این کنسول که در دو دیسک عرضه شدند نیز می‌توان به بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کرد که در آن یکی از دیسک‌ها برای برای نصب بازی و دیگری برای اجرای بازی بود و به این ترتیب بازی The Last of Us Part 2 نیز شامل دو دیسک مختلف برای نصب و اجرا خواهد بود. هرچند هنوز شرکت ناتی داگ به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان عرضه این عنوان منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار