شرکت گوگل اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند از طریق پلتفرم استادیا به بازی PUBG دسترسی داشته باشند.

بازی PUBG به پلتفرم استادیا اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلتفرم استادیا در حال حاضر تنها سرویس استریم بازی به صورت آنلاین در جهان است که توسط گوگل طراحی شده است و در دسترس گیمرها قرار دارد. این سرویس از آنجایی که هنوز دارای ایرادات زیادی است، شرکت گوگل تعداد کمی عنوان رایانه‌ای را در آن قرار داده است و عناوین مشهور موجود در این سرویس انگشت شمار هستند. اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است عنوان بسیار محبوب PUBGبه پلتفرم استادیا اضافه شده است و افرادی که اشتراک Pro این سرویس را خریداری می‌توانند به این عنوان محبوب بتل رویال دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که شرکت گوگل در حال حاضر سرویس پایه استادیا را رایگان کرده است تا افراد ترقیب به قرنطینه خانگی شوند، اجرای بازی پابجی برای افرادی که از اشتراک رایگان استفاده می‌کنند امکان‌پدبر نخواهد بود و این افراد باید برای اجرای بازی حدود ۳۰ دلار بپردازند؛ علاوه بر این در صورتی که افراد قصد خرید بتل پس این فصل بازی را نیز داشته باشند؛ باید ۱۰ دلار بیشتر از قیمت پایه این بازی پرداخت کنند.

بازی PUBG به پلتفرم استادیا اضافه شد

طیق اعلام گوگل، این بازی بر خلاف نسخه کامپیوتر و کنسول‎‌‌ها که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی نمی‌کرد، در نسخه استادیا از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند و کاربران سرویس استادیا می‌توانند با استفاده از قابلیت کراس پلی با گیمرهای کنسولی هم بازی شوند. به احتمال بسیار زیاد هدف گوگل از این کار بالا بردن تعداد گیمرهای موجود در این بازی بوده است چرا که در حال حاضر افرادی که از استادیا استفاده می‌کنند بسیار کم هستند و این موضوع هنگام اجرای یک بازی بتل رویال مشکل ساز خواهد بود.


بیشتر بخوانید: افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ


علاوه بر این شرکت گوگل اعلام کرده است که با شرکت EA قرار دادی امضا کرده و قرار است عناوین محبوب این شرکت نظیر Star Wars Jedi: Fallen Order، Madden NFL و FIFA نیز در طول سال جاری به این سرویس اضافه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار