فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۳۷ سارق حرفه‌ای اماکن دولتی، خصوصی، احشام، خودرو، موتورسیکلت و کشف ۴۵ فقره سرقت در فروردین ماه، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات مقدماتی سرنخ‌های مهمی در این زمینه به دست آمد.

او افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی علمی ادله و سرنخ‌های به جا مانده از سارقان در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت ۳۷ سارق برای مأموران آشکار و پس از شناسائی، در فروردین ماه امسال هر یک در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

 مکی اظهار کرد: در بازجوئی‌های به عمل آمده سارقان به ۴۵ فقره سرقت از اماکن دولتی، خصوصی، احشام، خودرو و موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری و استفاده از لوازم ایمنی از سوی شهروندان به منظور عدم وقوع سرقت‌های مختلف، گفت: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سریعأ موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.