رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت:سارق حرفه‌ای وسایل داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در ایلام دستگیری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو درسطح شهرستان ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس با مطالعه پرونده‌ها و شیوه و شگرد‌های به کار رفته در محل و زمان وقوع سرقت‌ها توانستند ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای با هویت معلوم را پیدا کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد:ماموران اداره مبارزه با سرقت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند مخفیگاه این سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر کنند.

 مهری بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده متهم جهت مطالبه به حق مردم تحویل دادسرا و از آنجا با قرار مناسب روانه زندان شد.

او با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها توسط سارقان در ساعات پایانی شب و در نقاط خلوت و فاقد روشنایی انجام می‌شود، بیان کرد: در بسیاری از سرقت‌های صورت گرفته توسط این سارق سهل انگاری مال باختگان مشهود است و می‌طلبد شهروندان نکات ایمنی و مراقبتی از جمله استفاده از قفل پدال، قفل فرمان، دزدگیر و  غیره را در خصوص نگهداری خودرو‌ها را رعایت کنند تا فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.