فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از انهدام پاتوق سارقان حرفه‌ای و دستگیری ۸ سارق در این راستا خبرداد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعداد ۸ نفر از سارقان حرفه‌ای در شهر ایلام به صورت گسترده اقدام به سرقت و انبار آن در پاتوق خود می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: با انجام تحقیقات نامحسوس و کار‌های اطلاعاتی و پلیسی سرانجام مشخص شد سارقان در ۲ پاتوق سکونت دارند.

موسوی با اشاره به اینکه انهدام این پاتوق‌ها موجب رضایتمندی شهروندان شده است، بیان کرد: در این راستا بامداد امروز پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران کلانتری ۱۲ موفق شدند تعداد ۸ نفر از سارقان حرفه‌ای را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی نیز کشف کنند.

او عمده فعالیت این سارقان را سرقت‌های خرد عنوان کرد و افزود: سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت از اماکن متبرکه برخی از اقدامات این سارقان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه سارقان هم اکنون در مرحله بازجویی و تحقیقات هستند، اظهار کرد:متهمان پس از تکمیل شدن تحقیقات تا ساعاتی دیگر به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

او با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه تاکنون ۳ پاتوق سارقان در شهر ایلام متلاشی شده، تصریح کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.