ماتوانایی یک عدالت دراقتصاد نیستیم الان چطور میخواهیم تولید راملی وبیشتر کنیم ماهمان سرمایه فعلی رانمیتوانیم عادلانه تقسیم کنیم همه اش را یاغارت میکنند یا به اشتباه وبیهوده خرج میشود اینگونه نارضایتی مردم چندین برابر میشود
مبارزه با گرانی تو ایران فقط یه حرفه... دست همان ادمهایی که ادعا میکنند با گرانی دارن مبارزه میکنند با گران فروشان تو یه کاسه است.... دزد با دزد زدن تو کار امر به معروف و نهی از منکر
اگر فقط یک جو عرق ملی و میهن دوستی وجود داشت، مسوولان باید به انحصار خودرو پایان دهند و و آزادی سازی واردات خودرو انجام دهند.
بهانه چند هزار مونتاژکار، موجب نابودی منافع دهها میلیون ایرانی نالشی خسارات مالی و جانی شده است.
خودروسازی که نتواند حتی با هند رقابت کند اصلا خودورساز نیست.
قطعه ساز هم اگر قطعه ساط باشد مثل ترکیه و بقیه کشورها بایست بتواند برای هر شرکتی داخلی و خارجی قطعه بسازد.
انحصارگران و رانت خوارن پشت شعار تولید ملی مخفی شده اند و مردذم میدوشند با خودروهای گران قیمت و بی کیفیت.
پیشنهاد خوب، واردات بدون انتقل ارز داده شده حتی دست دوم زیر 5 سال کارکرد! اما چرا با وجود بیش نمی فرسوده شکور- که توان تولید داخل نیست به دلایل محتلف- جلوی واردات میگیرندئ. وقتی کشور توان تولید باکیفیت cpu کامپیوتر ندادر اجازه واردات باید داد. خودرو در کل تولیدش مقرون به صرفه نیست. چون انحصار و عدم تجمیع، اجازه ندادند تمام شرکتها روی یک پلت فرم واحد کار کنند که مثلا تیرازش بالای 500 هزار عدد برسد! با زیر صد یا ده هزار خودرو، نمیشود تولید مقرون به صرفه داشت.
آزادسازی واردات خودرو با عوارض 10% بهترین کار برای مصرف کننده و مصرف سوخت و جلوگیری خسارت مالی و جانی است و راه سریع بازسازی ناوگان فرسوده کشور.
بهانه چند هزار مونتاژکار، موجب نابودی منافع دهها میلیون ایرانی نالشی خسارات مالی و جانی شده است.
خودروسازی که نتواند حتی با هند رقابت کند اصلا خودورساز نیست.
قطعه ساز هم اگر قطعه ساط باشد مثل ترکیه و بقیه کشورها بایست بتواند برای هر شرکتی داخلی و خارجی قطعه بسازد.
انحصارگران و رانت خوارن پشت شعار تولید ملی مخفی شده اند و مردذم میدوشند با خودروهای گران قیمت و بی کیفیت.
پیشنهاد خوب، واردات بدون انتقل ارز داده شده حتی دست دوم زیر 5 سال کارکرد! اما چرا با وجود بیش نمی فرسوده شکور- که توان تولید داخل نیست به دلایل محتلف- جلوی واردات میگیرندئ. وقتی کشور توان تولید باکیفیت cpu کامپیوتر ندادر اجازه واردات باید داد. خودرو در کل تولیدش مقرون به صرفه نیست. چون انحصار و عدم تجمیع، اجازه ندادند تمام شرکتها روی یک پلت فرم واحد کار کنند که مثلا تیرازش بالای 500 هزار عدد برسد! با زیر صد یا ده هزار خودرو، نمیشود تولید مقرون به صرفه داشت.
آزادسازی واردات خودرو با عوارض 10% بهترین کار برای مصرف کننده و مصرف سوخت و جلوگیری خسارت مالی و جانی است و راه سریع بازسازی ناوگان فرسوده کشور.