احتمال اعلام نافرمانی مدنی در فلسطین اشغالی در پی اجرای تدابیری که کابینه این رژیم برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده، موجب نگرانی مقامات این رژیم شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، نهاد‌های امنیتی در فلسطین اشغالی از اعلام نافرمانی مدنی احتمالی در اعتراض به اعلام وضع فوق‌العاده‌ای که مقامات این رژیم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وضع کرده‌اند، ابراز نگرانی می‌کنند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نگران احتمال وقوع نافرمانی مدنی در پی اجرای تدابیری است که کابینه این رژیم برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده است.

هاآرتص گزارش داد افسران و نظامیان یکی از یگان‌های سری و مخفی وابسته به دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی در اختیار اعضای شورای امنیت داخلی برای بررسی علل وقوع نافرمانی مدنی احتمالی در فلسطین اشغالی قرار داده است.

این روزنامه افزود شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی احتمال وقوع نافرمانی مدنی را به بی‌اعتمادی صهیونیست‌ها به نهاد سیاسی حاکمیتی، آموزه‌ها و دستورات مقامات و اوضاع وخیم اقتصادی نسبت داد.

مقامات صهیونیست به آن چه روزنامه پرتیراژ هاآرتص اشاره کرده واکنشی نشان ندادند، اما کابینه رژیم صهیونیستی روز جمعه با اعطای برخی تسهیلات و کاهش محدودیت‌ها و فشار‌ها از بنگاه‌های اقتصادی تعطیل شده بر اثر شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار