جدیدترین ویدئوی فاش شده از خانواده Motorola Edge

به تازگی دو ویدئوی جدید از خانواده Motorola Edge منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا اکنون مدتیست که اطلاعات تازه‌ای از جدیدترین خانواده خود در فضای مجازی منتشر کرده است. البته شایعات، اطلاعات و جزئیات زیادی از سری جدید موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. به تازگی محتوای تصویری تازه‌ای از گوشی‌های جدید موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است.

ویدئوهای رسمی منتشر شده از گوشی جدید موتورولا

انتظار می‌رود که موتورولا سری پرچمداران Edge خود را فردا به صورت رسمی عرضه کند. اوایل ماه جاری، خبری درباره رندر‌های فاش شده از این دستگاه منتشر شد. امروز، اما ویدئویی رسمی از این خانواده در فضای مجازی منتشر درز پیدا کرده است. در ادامه این دو ویدئو را مشاهده می‌کنید:

اطلاعات به دست آمده از سری Motorola Edge

نسخه پلاس این خانواده که + Motorola Edge نامیده می‌شود دارای یک صفحه نمایش آبشاری ۶.۷ اینچی دو طرفه است. همچنین در آن از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شده که با مودم 5G، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در خود جای داده است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود در نسخه پلاس این خانواده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز واید-انگل و تله فوتو استفاده شده باشد.

موتورولا همچنین یک نسخه معمولی از Edge عرضه می‌کند که دارای تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ است که با یک رم ۶ گیگابایتی همراهی و در آن مودم 5G استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و دستگاه از صدای استریو پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر گوشی از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش استفاده شده است.

اطلاعات قیمت این دستگاه به زودی منتشر می‌شود و ما بیشتر می‌توانیم از آن اطلاع داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار