اتومبیل Porsche Taycan در چهار مدل عرضه خواهد شد

بر اساس گفته‌های رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت پورشه، خودروی Taycan قرار است در مدل‌های به خصوص برای مناطق مختلف وارد بازار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که بر خلاف گزارش اولیه شرکت پورشه مبنی بر عرضه تنها یک نمونه از خودروی جدیدشان، این مجموعه قصد دارد تا اتومبیل الکتریکی Taycan خود را در چهار مدل متفاوت وارد بازار اتومبیل‌های لوکس جهان کند.

در مصاحبه اخیر مایکل اشتاینر، رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت پورشه، وی اعلام کرد نمونه معمولی و استاندارد Taycan به همراهی مدل‌های 4S، توربو و توربو S به بازار بین‌الملل وارد شود. طبق اطلاعات این شرکت خودروی مذکور در اواخر سال جاری و اوایل ۲۰۲۱ فروش خود را در بازار‌های مختلف سراسر دنیا آغاز کند. به نظر می‌آید که برخی از مدل‌های نام برده شده نیز تنها در مناطقی خاص عرضه خواهند شد.

اطلاعات کامل از عرضه اتومبیل Taycan

اتومبیل لوکس و جدید شرکت پورشه قرار است در قالب اتومبیل با رانش چرخ‌های جلویی به بازار‌هایی ارسال شود که نیاز به استفاده از تمام محور‌های رانشی خودرو را ندارند بر اساس گفته رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت پورشه، مکان‌هایی مانند کشور چین شرایط خاصی داشته و نیازی به اتومبیل‌هایی با قدرت رانش تمام چرخ‌ها را ندارند. در ادامه مایکل اشتاینر ابراز کرد که شرکت پورشه سعی داشته تا باطری بسیار کوچک‌تری را نسبت به مدل‌های الکتریکی دیگر در اتومبیل خود قرار داهد تا بتواند به میزان لازم قیمت خودروی خود را قابل قبول حساب کند.

اتومبیل Porsche Taycan در چهار مدل عرضه خواهد شد

بر اساس اطلاعات به دست آمده در مصاحبه رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت پورشه با یک منبع خبری، اتومبیل Taycan باطری ۷۹.۲ کیلووات بر ساعت دارد که قادر است ۲۵۲ مایل را با شارژ کامل طی کند. متاسفانه مایکل اشتاینر اطلاعاتی درباره قیمت نهایی اتومبیل Taycan را برای مدل اولیه و استاندارد مشخص نساخت، اما با توجه به اظهارات این مجموعه، انتظار می‌رود که مبلغ آغازین کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد.

این درحالی است که مدل 4S قرار شده به مبلغ صد هزار دلار عرضه شود و نمونه‌های نهایی توربو صد و پنجاه هزار دلار به فروش برسند. خودروی Taycan قرار شده که پیش از عرضه در بازار انگلیس در سال ۲۰۲۱ ابتدا در کشور چین به فروش برسد.


بیشتر بخوانید: جست‌وجوی کدام عبارات در ایام قرنطینه افزایش یافته است؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار