مسئول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین گفت: روزانه ۵۰۰ ماسک در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری تولید می‌شود.

محمدجواد داودی، مسئول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شیوع کرونا و اقدامات گروه‌های جهادی در تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده گفت: با توجه به دستور رهبرانقلاب به نیرو‌های مسلح و بسیج برای ورود به مقابله با کرونا، بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین با همکاری مسؤول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۷، عملیات مشترکی را با همکاری پایگاه نور ولایت حوزه ۱۶ شهری امام خمینی (ره) آغاز کرد.

او افزود: تولید ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش با همکاری مشترک بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین و پایگاه نور ولایت و زیر نظر بسیج دانشجویی استان آغاز شده و در فاز اول تنها تولید ماسک مدنظر قرار گرفته است.

داودی در خصوص اینکه کارگاه تولید ماسک در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری و با حضور بانوان به فعالیت می‌پردازد، بیان کرد: در این کارگاه روزانه ۵۰۰ عدد ماسک از سوی ۸ بانو تهیه می‌شود که در کارگاه با چرخ خیاطی‌های خود به تولید ماسک مشغول هستند.

مسئول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین با بیان اینکه کارگاه تولید دستکش و محلول ضدعفونی کننده از هفته جاری و با ظرفیت تولید روزانه هزار دستکش و هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در دانشگاه امیرالمؤمنین راه اندازی می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون تولید محلول ضدعفونی کننده و دستکش در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری با حضور ۱۰ نفر از آقایان در حال انجام است.

محمد جواد داودی در پایان گفت: دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی کننده با توجه به تصمیم گیری‌های قرارگاه شفا و بسیج دانشجویی، میان نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.