فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح رزمایشی را جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از بیماری کرونا برنامه ریزی و اجرایی کرد.

سرهنگ احسان کریمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیری که داشتند به مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه اشاره داشتند و در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح رزمایشی را جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از بیماری کرونا ویروس برنامه ریزی و اجرایی کرد.

او با اشاره به لزوم کمک به اقشار آسیب پذیر، افزود: هدف اصلی از اجرای این رزمایش کمک به افراد و اقشاری بود که بیماری منحوس کرونا به اشتغال آن‌ها صدمات جبران ناپذیری وارد کرده است.

سرهنگ کریمپور تصریح کرد: این برنامه با کمک فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، ائمه جماعات و خیرین برای هم‌افزایی اجرا می‌شود و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) راه‌اندازی شده  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ادامه داد: همه شاهدیم که در این بحبوحه کشور‌های مدعی پیشرفت اقدام به سرقت اقلام از جمله ماسک‌های همدیگر می‌کنند در حالی که نیرو‌های انقلابی کشورمان به همدلی و هماهنگی اقدام به راه اندازی کارگاه‌های جهادی تولید ماسک و اقلام مورد نیاز کشور، زده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.