۲۰۲ هزار و ۸۳۸ برگ بارنامه ۲ ماه اخیر در مازندران صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت الله موسوی رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان صدور ۲۰۲ هزار و ۸۳۸ برگ بارنامه در دو ماه اخیر در استان، گفت: ۲ میلیون ۶۱۸ هزار و ۴۲۴ تن بار در این مدت از مازندران به سراسر کشور جابجا شده است.

او در ادامه عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب شن وماسه،ذرت دامی، جو خوراکی، بنزین معمولی،گازوییل،مرکبات، فرآورده‌های لبنیاتی و کالای اساسی و بهداشتی سایر عنوان کرد.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا افزود: اعزام ناوگان برای حمل اقلام و لوازم بهداشتی از کارخانه‌های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده است.

موسوی گفت:۱۳۱ شرکت حمل و نقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند وا ین استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار