معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: تناژ حمل کالا در بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای مازندران ۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: با تعامل صورت گرفته در حمل و نقل بار استان بین رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا شاهد رشد ۴ درصدی تناژ حمل انواع کالا از استان به سایر نقاط کشور در ۶ ماه امسال در مقایسه با پارسال هستیم.

او میزان تناژ حمل کالا در این مدت را ۸ میلیون ۸۲۶ هزار و ۴۷۳ تن، از مازندران به سایر نقاط کشور اعلام کرد.

نصیری تعداد بارنامه‌های مصرفی ۶ ماه امسال را ۶۷۰ هزارو ۲۸۹ فقره بیان کرد و افزود: در مقایسه با پارسال ۳ درصدی را داشته است که با این احتساب و با تلاش بیشتر برای کنترل و نظارت بر حمل حمل کالا و یافتن راهکار‌های افزایش صدور بارنامه می‌توان از درآمد حاصله در توسعه راه‌ها و افزایش ایمنی استان بهره گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: با کنترل و نظارت بیشتر برای شناسایی مراکز تولید بار و نیز شناسایی مراکز و استقرار یا پوشش شرکت حمل و نقل در آن مراکز، ضمن مساعدت با صاحبان کالا برای حمل بار طبق ضوابط و با بارنامه از جابه‌جایی کالا بدون بارنامه نیز جلوگیری خواهد شد.

نصیری افزود: عمده کالا‌ی جابجا شده از استان را به ترتیب شن وماسه، ذرت دامی، جو، بنزین معمولی، گازوییل، سایر فرآورده‌های لبنیاتی، جو خوراکی، سیمان کیسه ای، روغن نباتی مایع خوراکی، سیمان فله‌ای عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۱۲۸ شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند، گفت: مازندران دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان و یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسایل نقلیه کالای جاده‌ای است.

انتهای پیام/ م

تناژ حمل کالا در مازندران ۴ درصد بیشتر شد

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.