مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:۴ دستگاه پل عابر پیاده ۶ ماه گذشته در جاده‌های پر تردد استان ساخته شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابرین پیاده، در ۶ ماهه امسال ۴ پل عابر پیاده در جاده‌های (بابل - قائمشهر، قائمشهر- جویبار، بابلسر- فریدنکنار، هراز) ساخته شده است.

او افزود: به منظور کاهش تلفات و جلوگیر از مرگ و میر عابران حاشیه جاده‌ها پر تردد استان تا پایان امسال نیز ۶ پل عابر پیاده دیگر نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی در جاده‌های مختلف و پر حادثه استان ساخته میشود.

نجفی گفت: ساخت پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبور و مرور عرضی عابران پیاده و دانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشوراه‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

او افزود: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری پایانه بار، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های استان از جمله وظایف این اداره کل می‌باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵۲ دستگاه پل عابر پیاده در جاده های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.
انتهای پیام/س

ساخت چند دستگاه پل عابر پیاده در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.